WRACAM | Co dalej z moim blogiem?


 Hej wszystkim, którzy jeszcze tutaj pozostali! 

Wracam do was! Tym razem mam nadzieję, że już na dobre. Wiem, że wcześniej już to mówiłam, lecz okazało się, że nie byłam do końca na to gotowa.

Na samym początku chcę wyjaśnić dlaczego tak długo mnie nie było. Moja kilkumiesięczna przerwa miała głównie na celu odpoczynek. Musiałam odsapnąć od książek, czytania i prowadzenia bloga. Muszę przyznać, że mam ogromny zastój czytelniczy, którego nie mogę przezwyciężyć i przeciągu tych kilku miesięcy praktycznie nic nie czytałam. Nie martwcie się, nie chcę zrezygnować z tego tak do końca. Myślę, że w pewnym momencie przestało mnie to tak bardzo cieszyć i zaczęłam to traktować jako przymus, a nie zabawę. Żyłam w przekonaniu, że jak nie uda mi się skończyć jakieś książki, to nie dodam recenzji na czas, a terminy mnie goniły, dlatego musiałam troszeczkę zwolnić i odpocząć. Możemy uznać, że potrzebowałam wakacji. 

Tak jak już wspomniałam - planuję wrócić. Myślę, że będzie to początek września, lecz niczego nie obiecuję. Druga ważna dla mnie sprawa - zmieniam trochę tematykę tego bloga. 

Przez ten okres bardzo mało czytałam i odkryłam rzeczy, które sprawiają mi radość, dlatego chciałam podzielić się moim drugim światem również z wami. Oczywiście to nie oznacza, że nie będą pojawiać się tutaj książki. Myślę, że one już na zawsze w jakimś stopniu ze mną pozostaną. 

Liczę, że spodoba się wam mój nowy pomysł na tego bloga! Za niedługo pojawi się nowy post opisujący bardziej dokładnie co teraz lubię robić.  

A teraz chyba najważniejsza informacja odnośnie zmian jakie wprowadzę. Bardzo miło mi was poinformować, że Paulina, która dotąd poprawia wszystkie teksty na blogu, będzie go razem ze mną prowadzić. Mam nadzieję, że ciepło ją przyjmiecie i że nowa odsłona przypadnie wam do gustu. 

Komentarze

  1. Czekam na kolejne posty i tę nową odsłonę waszego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bede wyczekiwac nowych postow!! milego wieczorku<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry z powrotem! Strasznie się cieszę, widząc cię tutaj! Już sobie aktualizuję adres, coby nie zapomnieć i będę cierpliwie czekać na powrót. Rozumiem, jak czasami to wszystko potrafi przytłoczyć i jestem ciekawa, co teraz tu będzie.

    No i witam Paulinę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również cieszę się z powrotu. Muszę przyznać że brakowało mi tego 🥰 teraz jeszcze dużo pracy przed nami ale obiecuję że nadrobimy twój blog 😁

      Usuń
  4. Super że wracasz i to w podwojonym w składzie! Nowa osoba to nowe pomysły i dlatego też będę z niecierpliwością wyczekiwać kolejnego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że postanowiłaś wrócić i to z nową osobą. Taka przerwa jest czasami potrzebna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie była mi potrzebna i dzięki niej nabrałam więcej energii :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty