SHADOWHUNTERS - serial | podsumowanie







Pytania wymyśliła Papierowa Embers którą serdecznie pozdrawiam
A teraz przejdźmy do pytań ;)


1. Ulubiona aktorka?
~ Nie miałam za dużego wyboru ponieważ każda inna postać w jakimś stopniu mnie irytowała. Wybrałam... EmeraudeToubia. Świetnie się wcieliła w postać Isabelle Lightwood właśnie tak sobie wyobrażałam ją czytać książkę serii Dary Anioła Cassandry Clare  (recenzja już niebawem). Izzy w serialu bardzo dużo przeszła była uzależnianie, miała zawody miłosne oraz problemy rodzinne.
2. Ulubiony aktor?
~ Nie musiałam długo myśleć bez zastanowienia wybieram Willa. Jest to mój ulubiony aktor i nie chodzi mi tylko o jego piękne oczy i blond włosy ale o jego grę aktorską. W sposób w jaki wcielił się w Sebastiana... Idealnie dobrana rola więc jestem jak najbardziej na TAK.

3. Najlepszy duet?
~ Clary i Simon  to jest właśnie przykład prawdziwej przyjaźni która da radę zwyciężyć wszystko. Troszeczkę za długo ci moim zdaniem utrzymywali ich w związku. W ogóle do siebie nie pasowali byli aż za bardzo tacy "słodcy" co niekiedy u mnie przemieniało się w lekką irytacje bo ile można?
Znalezione obrazy dla zapytania simon i clary gif
4. Romantyczna scena która najbardziej utkwiła ci w pamięci? 
~ Dużo takich scen było... Lecz wybrałam Clary i Jace'a z odcinka 19 sezonu 2. Moment kiedy Clary i Jace się przytulają i ich runy zaczynają świecić na złoto dzięki magi Jace'a. Dlaczego się przytulali?
Clary chciała dzięki runą wytropić swojego brata Jonathana co się udało po pewnym czasie.

5. Walcz - Najlepsza walka/ bijatyka?
~ Nie posiadam chyba takiej sceny.
6. Najlepszy pocałunek?
~Teraz nie jestem pewna to jest 11 lub 12 odcinek sezonu 1 ale chyba 12. Malec dużo chyba nie muszę pisać. Było to na ślubie Alec'a i w pewnym momencie wchodzi Magnus i wszystko staje się niepewne...

7. Najlepsza scena? 
~Również nie posiadam jest ich zdecydowanie za dużo... 
8. Największy szok? 
~ Mai i Jace w odcinku 13 i ich "pocałunki" Nieeee...Bleee Jak ona całowała jego klatę... ehh nadal to jest dla mnie wielki szok... Więc bez komentarza. 
9. Scena poza książki? 
~Ślub Alec'a. Przepiękne zdjęcia, muzyka i stroje. Cudowna gra aktorska i oczywiście pierwszy pocałunek Alec'a i Magnusa.   
 
10. Scena z książki?
~ Ogólnie to ostatni odcinek 2 sezonu był podobny do książki. Uznajmy że to się zalicza ;) 
11. Najgorszy aktor/ aktorka? 
~ Na pewno nie Will hihi.... Sarah czyli królowa jasnego dworu. Nie spodobała mi się jako królowa.
                                    
12. Ulubiony odcinek? 
~ FINAŁ myślę że nic tu nie trzeba dodawać. Finał był niesamowity. 
13. Najnudniejszy odcinek? 
~ Szczerze to nie pamiętam takich odcinków zazwyczaj w pamięć zapadają mi tylko te dobre odcinki. 
14. Wkurzająca postać? 
~Czekałam długo na tą kategorię ponieważ jest taka jedna postać która mnie od początku bardzo irytuję i jest to Maia. Nie ma odcinka z nią który by mnie nie zdenerwował. W książce ją lubię to w serialu nie cierpię. 
Znalezione obrazy dla zapytania shadowhunters maia gif
15. Ulubiony ship? 
~ Malec i Clace (wszyscy co czytali książkę i oglądali serial wiedzą o co chodzi) 
16. Ulubiona postać? 
~ Isabelle i Jonathan dlaczego? Izzy piękna i niebezpieczna kobieta, Jonathan zabójczy i tajemniczy. 
17. Ulubiona reakcja Papierowej Embers? 
~z finału sezonu 2 

Serdecznie zapraszam do zabawy wszystkich Nocnych Łowców :) 

Komentarze

  1. Mam dokładnie takie samo zdanie na temat tego wszystkiego ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i zapraszam do dalszego czytania :) Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty