Targi Książki Kraków 2017


W końcu nadszedł ten wspaniały czas :) 
Już za niedługo rozpoczynają się...
21. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie! 
Oczywiście będę na nich obecna i szczerze zastanawiam się nad zabraniem walizki na książki hmm... 
Jakby ktoś jeszcze nie wiedział o co chodzi ;) 
Oto kilka najważniejszych informacji dla zainteresowanych! 

1. Targi trwają 4 dni rozpoczynają się 26 października a kończą 29 października (jakby ktoś chciał wiedzieć to mnie będzie można spotkać 28.10.2017r. Uznałam że sobota to najlepsze wyjście bo jakby nie patrzeć mam też szkołę i bardzo dużo nauki) 
2.  Odbędą się w Międzynarodowym Centrum Targowo- Kongresowym EXPO Kraków (są to na prawdę 2 ogromne halę. W tamtym roku był taki ruch że trudno było gdziekolwiek się dostać) 
3. Godziny otwarcia:  
26.10. 10:00-17:00
27-28.10. 10:00-19:00 
29.10. 10:00-17:00
(Fajne godziny ja mam około godzinę drogi do Krakowa więc nie będę musiała wcześnie wstawać) 
4. Jak co roku na Targach są honorowi goście z danego kraju w tym roku mamy zaszczyt gościć Francie (jest to idealny moment na zebranie autografów od francuskich pisarzy, niestety nie posiadam żadnej z takich książek) 

6. Bilet na jeden dzień kosztuje jedynie 6-8 zł  

Na początku listopada pojawi się podsumowanie targów ;) 
Do zobaczenia! 

Komentarze

Popularne posty