7ReadUp 2018


Tak w końcu nadszedł ten czas kiedy to Wybredna Maruda ogłosiła maraton czytelniczy czyli 7ReadUp który rozpoczął się 02.06 i trwał do 08.06. O co w tym wszystkim chodzi? Były 2 poziomy trudności ja postanowiłam zaszaleć i wybrałam trudniejszą  wersje. Cały mój 7ReadUp możecie nadal obejrzeć na moim profilu na instagramie - - - > kamasalvatore333559
Macie tam listę wyzwań oraz jakie książki dopasowałam do danych punktów. Tutaj zrobię tylko małe podsumowanie tego maratonu.
Nie przedłużając udało mi się przeczytać oraz spełnić następujące wyzwania:

Domniemanie niewinności : Niewinna - Weitney G.
Wyzwania które spełniłam czytając tą książkę to 4. Na spółkę, 10. Masz czytać, 
Rywalki : Książę I gwardzista - Kiera Cass
Wyzwania: 5 Nie lubię szkoły, 9. Na raz, 
Król kier - Aleksandra Polak
Wyzwania : 6. Niech los zdecyduje, 8. Kim jesteś,  

Podsumowując udało mi się przeczytać 3 książki z 5 gdzie spełniła  6 warunków z 10. Jak na swój pierwszy raz jestem zadowolona chodź mam tą świadomość że mogło być znacznie lepiej.

Komentarze

Popularne posty