Marzenia są częścią naszego życia!

Każdy z nas ma jakieś marzenia.  Mogą być małe albo duże lecz każde z nich jest ważne. Moim jednym z wielu marzeń jest odwiedzenie wszystkich państw na świecie. To nie jest samo podróżowanie po świecie, postanowiłam sobie cel w życiu i zamierzam go zrealizować. Każde marzenie ma również swoje podłoże. U mnie zaczęło się mniej więcej tak... Od jakiegoś czasu zaczęłam bardziej zauważać różnorodność narodów oraz samych ludzi. Każdy z nas ma własną historię, kulturę oraz zwyczaje które różnią się zależności od danego państwa czy regionu.  To mnie właśnie w tym wszystkim zachwyciło. Bardzo pragnę poznać ich historię oraz kulturę, nauczyć się czegoś nowego. Myślę że moje marzenie rozpoczęło by się we Włoszech. Jest to jedno z państw które pokochałam za sam krajobraz i które bardzo chciałabym zobaczyć na własne oczy. Niestety życie nie zawsze jest bajka tak jak w książkach. Dlaczego nie zaczęłam jeszcze spełniać mojego marzenia?  Niestety ale najpierw muszę pokonać 2 przeszkody które stoją mi na drodze.  Jedną z nich jest fakt że jeszcze się uczę i nie posiadam aż takich funduszy żeby podróżować po całym świecie ale nie ma co się martwić i niepotrzebne smucić. Wszystko da się osiągnąć ale małymi krokami. Drugi problem jest niestety gorszy i trudniejszy... A moim ogromnym problem jest język gdzie uwielbiam polski i niemiecki to niestety pomiędzy mną a językiem angielskim powstała nieprzekraczalna granica. Ten język chodź przez wielu uważany za łatwy jest dla mnie istnym utrapieniem i niepotrafie go używać i komunikować się z innymi ludźmi. Jednak i tak chce spełnić to marzenie ponieważ jest dla mnie bardzo ważne. Każdy powinien mieć taką osobę która powinna być obecna w tym marzeniu. Jak już zwiedzać świat to najlepiej z kimś bliskim. Dlatego nie wyobrażam sobie rozpoczęcia tego marzenia bez mojego chłopaka. Ważne jest też aby wspierać się w osiągnięciu wyznaczonych celów. A jakie są wasze marzenia? Może posiadacie już jakieś spełnione marzenia, cele? Pochwialcie się swoimi historiami.

Komentarze

Popularne posty