3 ulubione bohaterki literackie


Były już bohaterki których nienawidzę które na każdym kroku potrafiły irytować swoim zachowaniem lub myśleniem więc teraz nadszedł czas na moje ulubione bohaterki. Piszcie w komentarzach wasze typy bohaterek!

1. Ali Bell z cudownych "Kronik Białego Królika"  to jest bohaterka która przekonała mnie do siebie już od pierwszych kartek. Bardzo chętnie wracam do tych książek może to też jest zasługa głównej bohaterki. Co mi się najbardziej w niej podoba? Chyba jej charakter, nie poddaje się i walczy do końca. Cieszy mnie fakt że nie jest cicha myszka i umie pokazać pazurki.  
2. Mare Barrow z "Czerwonej Królowej". Chodź wiem ze zdania na temat tej bohaterki i książki są podzielone to u mnie trafiła na listę ulubionych bohaterek. Akurat tą bohaterkę polubiłam dopiero na końcu pierwszego tomu. Spodobało mi się jej podejście do zaistniałej sytuacji i fakt że potrafiła odrzucić dwóch chłopaków naraz. Na prawdę jak na razie jest to pierwsza i jedyna książka w której się z czymś takim spotkałam. Płakać ze śmiechu mi się chciało jak to czytałam. 
3. America Singer z serii "Rywalki" fajna ciekawa bohaterka chyba jej główną zaletą jest jej nieograniczona odwaga która niekiedy obraca się w głupotę ale o tym zapomnijmy. Nie wiem co mogę więcej powiedzieć o tej bohaterce chyba najbardziej ją właśnie cenie za odwagę. Bardzo spodobało mi się jak zabrała razem ze sobą swoje pokojówki do schronu podczas ataku. Jest też szczera i dąży do wyznaczonych celów. 

Komentarze

  1. Zgadzam się, co do Americy, chodź czasami bywała dziecinna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje ale trzeba też patrzeć do jakiego grona odbiorców jest książka ja czytałam ja z 2 lata temu i uwielbiałam ją a teraz jak sobie przypomniałam tę serię to nie mogłam uwierzyć w to co czytam bo inaczej to zapamiętałam

      Usuń
  2. kojarzę jedynie rywalki, ale nie miałam okazji jeszcze czytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szczerze polecam wszystkie 3 serię 😊😊 Daj znać co oni sądzisz bardzo chętnie poczytam twoją opinie. Pozdrawiam 😙

      Usuń
  3. Nie znam żadnej z tych pań. A moje ulubione toScarlett O'Hara z "Przeminęło z wiatrem", Pollyanna oraz Świętosława z cyklu Cherezińskiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nje czytałam ale wszystko przede mną a szczerze polecam tę 3 serię

      Usuń
  4. Ciekawy pomysł na post! Nie wiem czy umiałabym wybrać tylko trzy ...
    Tylko opisy bohaterek troszkę krótkie, chętnie poznałabym więcej twoich przemyśleń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się jeśli uda ci się ze mną wytrzymać jestem pewna że poznasz je tak dobrze jakbyś sama przeczytała książki 😂

      Usuń
  5. nie słyszałam o tej książce. Jednakże bardzo ciekawie opisane. Podobają mi się zdjęcia :)

    http://blog.brevio.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i zapraszam na następny w niedziele

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty