Reorganizacja biblioteczki |2019

Po robieniu zdjęć do Bookshelf tour 2019 uznałam, że mojej biblioteczce przyda się zrobić reorganizację. Ułożenie książek zmieniło się wiele razy w ciągu roku, zaczęło przybywać coraz więcej pozycji, dlatego miejsce mam już ograniczone. Właściwie to nie mam już wolnego miejsca i poważnie zastanawiam się nad dokupieniem kolejnych półek. Starałam się wykorzystać każdą wolną przestrzeń. Poniżej możecie zobaczyć jak wielki wysiłek włożyłam w układanie książek. 



Biblioteczka przed reorganizacją
Nigdy nie było tutaj tak pusto...

Swoją pracę rozpoczęłam od ściągnięcia wszystkich książek i poukładaniu ich na łóżku. Nie sądziłam, że będzie ich tak dużo.
Najpierw zaczęłam zajmować się Harrym Potterem. Z tego co pamiętam brakuje mi jedynie najnowszej części "Fanastycznych zwierząt". 
Swoją drogą,  to moja ukochana seria i właśnie od tej autorki zaczęła się moja przygoda z czytaniem.
Uznałam, że trzecia półka będzie przeznaczona erotykom. Rozpocznie ją seria "Pięćdziesiąt twarzy Greya" od E. L James.
Dalej książki od Wydawnictwa kobiecego.
Niestety zmieniałam układ książek tak wiele razy, że po pewnym czasie przestałam robić zdjęcia.

Efekt końcowy wygląda tak:

Korekta tekstów : Paulina Jarnot 
Zdjęcia : Michał Górkiewicz 

Komentarze

  1. Najgorszy moment w organizowaniu boblioteczki - tachanie tego z powrotem na polki! Cały dzień z glowy 😍 ja jeszcze do tego przesuwalam regaly i robilam przemeblowanie w pokoju xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu koniecznie chciałabym to zobaczyć. Czekam na reorganizację u ciebie

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty