Książki z TOP 100 lubimyczytać po które chcę sięgnąć #2

Hej moi drodzy
Tym razem przychodzę do was z kolejną odsłoną TOP 100 książek z lubimyczytać.pl Chodzi w tym o to że z pośród 100 najbardziej popularnych książek wybiorę pozycję które sama chciałam bym przeczytać. Ostatnio zrobiłam taki post w czerwców więc już trochę czasu ubyło. Jeśli chodzi o podsumowania z tych postów to będą się one pojawiać coraz to nowszych postach np. teraz na samym początku pojawi się podsumowanie z czerwca a z bieżącej listy pojawi się dopiero w następnym poście tego rodzaju.
PODSUMOWANIE #1: 
Udało mi się od czerwca przeczytać następujące pozycje: 
7. Kolejne 365 dni - Blanka Lipińska
62. Śmiały podryw - Scarlett Cale

MOJA LISTA: 
5. After: Płomień pod moją skórą - Anna Todd
29. Milion nowych chwil -Katherine Center
35. Zbuntowany dziedzic - Vi Keeland
36. Elita - Rachel Van Dyken
65. Kusząca pomyłka - Vi Keeland
74. Save me - Mona Kasten
77. Ring Girl - K. N. Haner
88. Intryga - L. J. Shen

Komentarze

  1. Uwielbiam robić listy :D Ale ostatnio z ich realizacją jest trochę gorzej, Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty