BOOK HAUL z Targów Książki w Krakowie 2019

Hej, skarby Jak zapewne wiecie, udało mi się pojawić na targach książki w Krakowie. Byłam niestety tylko w pierwszy dzień, lecz nie żałuję. Tegoroczne targi bardzo różniły się od poprzedniej edycji, a nawet było o wiele lepiej. Wspominam je pozytywnie, choć w tym roku odpuściłam sobie chodzenie po autografy. Na targach byłam już o godzinie 9:00 i wyszłam stamtąd około 13:00, po tylu godzinach byłam już bardzo zmęczona i nie miałam siły, aby czekać jeszcze na autografy. Będę szczera i powiem, że nawet nie odczułam zawodu spowodowanego brakiem podpisanych książek, ponieważ udało mi się natrafić na tak duże promocje, że moje serce biło z radości.










 To zdjęcie jest dla mnie bardzo ważne ponieważ w końcu poznałam Czytacza z Strefy Czytacza
Mam też zdjęcie z Sylwią My books my life


 A oto moje zdobycze: 

 Na początek Tania Książka która miała bardzo fajną ofertę. Przy zakupie powyżej 100zł dostawało się darmową torbę pokazaną poniżej.
30zł
30zł
30zł
37zł

 Świat książki również miał przyciągające promocje
29zł
 Nie mogliśmy również zapomnieć o prezentach dla rodziny
20zł

10zł
10zł
 Cudowna Czwarta Strona z moim Żniwiarzem i dużą ilością gadżetów 
25zł
 Moim zdaniem największe wrażenie pod względem promocji robiło Wydawnictwo Otwarte. Pobiło wszystkie ceny sprzedając swoje książki po 5 i 10 zł
5zł
10zł
20zł
10zł


 Mój pierwszy Box który kosztował zaledwie 10zł

A w nim książka, pocztówka, skarpety, czapka, zakładki oraz magnesy 
Duża ilość zakładek i katalogów wydawniczych 

Komentarze

  1. Jezuuu, ja bym tam pewnie całą wypłatę zostawiła :D Dobrze, że nie moge w domu książek trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty