Niegrzeczna strefa książek: Bogacze


Hej, skarby
Nie wiem, czy wiecie, ale na Taniej książce powstała nowa strefa dla książkomaniaków, a dokładnie jest to Niegrzeczna strefa książek, gdzie znajdziecie przeróżne romanse i erotyki. Właśnie z tej okazji postanowiłam polecić wam różne książki z dobranych przez nich motywów. Myślę, że stworzę z tego małą serię, ponieważ jeden post byłby zdecydowanie za długi. Koniecznie napiszcie mi, czy czytaliście którąś z tych książek i czy wam się podobała.
KSIĄŻKI, KTÓRE WAM POLECAM:
1. "Mr. President" oraz "Przywódca" od Katy Evens - bardzo fajna i wciągająca opowieść, gdzie główny bohater ubiega się o stanowisko prezydenta Stanów Zjednoczonych.


2. "Show" od Vi Keeland - ciekawe i zmysłowe "Show" z dodatkiem rywalizacji pomiędzy uczestniczkami.

4. "Hard" od Eve Jagger - to koniecznie musicie przeczytać! Przedstawiony został tutaj motyw hazardu oraz długów, główny bohater jest w środku całego zamieszania i to on tutaj stawia karty.  

3. "Tylko twój" i "Tylko dla ciebie" również od Vi Keeland - historia pewnej podróży poślubnej, która nie do końca wyszła tak, jak powinna.


5. "Córka gliniarza" od mojej ukochanej autorki Kristen Ashley - podany motyw występuje tutaj w formie prywatnego mordercy.

Komentarze

  1. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale chętnie się z nimi zapoznam! Dopiszę tytuły do swojej listy do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu wiem, o czym są te książki! Mam je na swoich listach, ale znam tylko tytuły i okładki. Musze się w końcu zabrać, bo w tym miesiącu sama fantastyka :O

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty