Podsumowanie Jesiennego Maratonu Czytelniczego

 


Hej, skarby Skończył się mój maraton czytelniczy, który zrobiłam podczas jesienni. Muszę przyznać, że bardzo dobrze się przy nim bawiłam i miałam okazję ponadrabiać pewne zaległości. Kolorem niebieskim zaznaczę książki, które udało mi się przeczytać w ciągu tego maratonu. Jestem z siebie bardzo zadowolona, ponieważ uważałam, że pójdzie mi o wiele gorzej.

1. Sweter czyli książka która leży na waszych półkach już za długo 


2. Liście czyli okładka w jesiennych kolorach 


3. Halloween czyli  książka w której występują paranormalne  lub fantastyczne zjawiska 


4. Pumpkin Spice Latte czyli książka tak bardzo popularna którą przestaliście chcieć przeczytać 


5. Lis czyli książka która ma zwierzę jako bohatera. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty