|DRAMY| 20. Recenzja ~ KinnPorosche


Hej kochani!

KinnPorsche to drama, która w ostatnim czasie podbiła świat tajskich BL-ek. Osobiście się nie dziwię, ponieważ ta drama plasuje się u mnie na 1 miejscu wszystkich BL-ek od około 4 odcinka! Wszystko mnie w niej zachwyciło - od fabuły, po aktorstwo. Cieszę się, że mogę dzisiaj napisać recenzję KinnPorsche, bo jest to dla mnie czysta przyjemność.

Ocena: 5/5
Kraj pochodzenia: Tajlandia
Rok produkcji: 2022
Liczba odcinków: 14
Opis: Drugi syn mafii, Kinn, zostaje napadnięty przez wroga, przed którym ucieka aż do momentu, gdy spotyka Porsche - młodego studenta, który został zatrudniony jako kelner na pół etatu w lokalu rozrywkowym. Porsche widział scenę w lokalu, ale nie zwrócił na nią uwagi. Ale wtedy... Kinn złożył ofertę. Jeśli Porsche uratuje go przed wrogami, zapłaci mu pewną sumę w zamian.


Zacznę może od tego ile czekałam na tę dramę. Jeśli dobrze pamiętam to pierwsza informacja o powstaniu KinnPorsche powstała w 2020 lub pod koniec 2019 roku i wiem, że od tamtej pory z niecierpliwością tego wyczekiwałam. Pamiętam jak była wielka burza dotycząca zmiany obsady, nowa obsada, pierwszy oficjalny trailer z nową obsadą... Śledziłam losy tej dramy od dnia pierwszego. Nawet nie wiecie jak bardzo cieszyłam się, gdy w końcu wypłynęła informacja dotycząca premiery pierwszego odcinka!! Myślałam, że zejdę na zawał i nie obchodziło mnie, że jeszcze trochę muszę sobie na to poczekać. Oniemiałam oglądając pierwszy odcinek. Nie spodziewałam się tak świetnej dramy i szczerze spodziewałam się czegoś innego. Myślałam też, że aktorstwo Mile'a (aktor grający Kinna) nie przypadnie mi do gustu, tak samo jak sam aktor, ale pokochałam go od pierwszej sekundy. Jeszcze chciałam wam pokazać pierwszy trailer, który wyszedł na oficjalnym kanale Be On Cloud. Pamiętam, że był jeszcze jakiś inny, ale niestety nie mogę go znaleźć😔. Data premiery, jak widzicie, jest inna, ponieważ emisja dramy rozpoczęła się 2 kwietnia 2022, także nie dajcie się zmylić. Trailer jest krótki, jednak osobiście pamiętam swój własny krzyk i oglądanie go milion razy.


Dorzucę też oficjalny teaser, który trwa o wiele dłużej, niż ten pierwszy, ale pokazuje idealnie o czym jest drama! Niestety nie ma polskich napisów, ale można przetłumaczyć te angielskie :).


Dobra, ale dość bawienia się trailerami, czas na moją opinię dotyczącą... Praktycznie każdego aspektu tej dramy. Najpierw standardowo zacznijmy od moich ulubionych postaci i dlaczego tymi ulubionymi są. No więc każdy się chyba ze mną zgodzi, ale Porsche to zdecydowanie najfajniejsza postać całej serii. Nie zliczę ile razy płakałam przez niego ze śmiechu. On i Tankhun to zdecydowanie najśmieszniejsze postaci, dlatego też stały się moimi ulubionymi. Trzecia postać może być nieco kontrowersyjna i sama nie sądziłabym, że ją tu umieszczę, ale... trzecią ulubioną postacią jest Vegas. Wiem, ciężki z niego człowiek, ale jego historia mnie poruszyła. Vegas jest postacią, która przeszła wiele okropnych rzeczy i było mi go po ludzku szkoda, bo wiem, że nie chciałby być osobą, którą się stał, jednak musiał działać wbrew sobie przez wiele aspektów, między innymi przez swojego ojca.
Może tego nie wiecie, ale jestem ogromną fanką I Told Sunset About You oraz I Promised You the Moon (czego swoją drogą recenzję muszę koniecznie napisać). Fabuła fabułą, ale zdjęcia?! Coś niesamowitego. Powiedziałabym, że KinnPorsche pod tym kątem jest równie świetnie. Widać, że nie szczędzili na budżecie tylko poszli na całego. I niesamowicie im się to opłaciło. Ta drama została tak pięknie nagrana, mimo że była dość zwyczajna, ale postprodukcja też robi swoje i było to świetnie widać. Myślę, że KinnPorsche jest dobrym przykładem dobrze zrobionej dramy i jeśli szukacie właśnie czegoś dobrego, to KinnPorsche będzie strałem w dziesiątkę!


Jeśli chodzi o fabułę, to ja naprawdę byłam w ciężkim szoku, że można stworzyć tak dobry romans mafijny. Kocham akcję! Kocham jak coś się dzieje! I może jak już wiecie - kocham bójki!!! Możecie mi wierzyć, lub też nie, ale jeśli w dramie się nie biją, to dla mnie od razu jest nudno. W KinnPorsche bili się cały czas i były to moje ulubione sceny. Innymi scenami są dość... dosadne sceny seksu. Przez te dwa aspekty drama nie będzie nadawać dla młodszej widowni. Powiem szczerze, że jak nie lubię takich scen, tak tutaj dodały dynamizmu i sprawiły, że główni bohaterowie bardziej zżyli się na ekranie, przez co widzowie mogli bardziej pokochać tę dwójkę.


Jeśli śledzicie moje recenzje to bardzo dobrze wiecie, że bardzo się rozpisuję i o niektórych dramach mogłabym pisać i pisać. Teraz też tak mam, ale staram się, żeby nie napisać za dużo! Jeszcze przez przypadek rzucę jakimś spojlerem, a tego bym nie chciała. Ale dobra, wspomnę tylko o ostatniej rzeczy - o odcinkach. No więc, jak mówiłam, w każdym odcinku się coś działo i dosłownie nie było gorszych odcinków. Cały czas po skończeniu jednego, chciałam natychmiast oglądać drugi, mimo że to było niemożliwe, bo oglądałam całą dramę na bieżąco. Tak samo miałam z ostatnim odcinkiem - chciałam obejrzeć kolejny, ale w tym przypadku nawet nie miałam na co czekać, bo następnego odcinka nie będzie. Czułam ogromny niedosyt. Dodatkowo warto wspomnieć, że przydałby się drugi sezon, ponieważ wiele spraw nie zostało wyjaśnionych, niektóre wątki zostały zostawione same sobie i powiem, że takich elementów jest dość sporo, dlatego drugi sezon MUSI powstać, bo inaczej nie przeżyję!!


Jeszcze krótko co do shipów, bo są warte poświęcenia nawet chwilki. Moim ulubionym shipem byli zdecydowanie VegasPete, ale uwielbiałam też KinnPorsche. VegasPete byli mega, mega nieprzyzwoitym i nawet powiedziałabym, że nieludzkim pairingiem. Mimo tego wzbudzili we mnie ogromne emocje, szczególnie na końcu ostatniego odcinka.


Ale chyba już wystarczy mojej paplaniny, prawda? Bardzo nie chcę wam psuć zabawy z oglądania, ponieważ ta drama na to zasługuje. Sama miałam spojlery na Twitterze, więc wiem jak źle jest się dowiedzieć o niektórych momentach kulminacyjnych przed oglądaniem dramy, dlatego siedzę cicho i wolę nic już nie mówić. A wy, kochani, oglądaliście może KinnPorsche? Może macie w planach? Piszcie śmiało!

Komentarze

  1. Oj zgadzam się całkowicie i czuję niedosyt. Czekam z nadzieją na2 sezon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ja tak samo! mam nadzieję, że kiedyś dostaniemy informację o powstaniu 2 sezonu!!!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty