Ta książka powinna.... TAG 2017

Jest to pierwszy TAG, który postanowiłam dodać na bloga. Pomysł zaczerpnęłam od Blue Kuba Books, którego serdecznie pozdrawiam :). Pomyślałam, że będę powtarzać wszystkie TAGI co rok, żeby zobaczyć czy moje upodobania książkowe uległy jakiejś zmianie. Zapraszam wszystkich do wspólnej zabawy! :) 
A na samym początku chciałabym nominować kilka osób: 
3. Books Wow  

1. Ta książka powinna mieć kontynuację
Nie posiadam jednej książki, tylko całą serię i bardzo bym chciała przeczytać jej kontynuację, a są to "Kroniki Białego Królika" czyli Alicja w Krainie Zombi - Gena Showalter. Jest to jedna z moich ulubionych serii, która zajęła szczególne miejsce w moim sercu.


2. Ta książka powinna mieć spin- off
Rywalki - Kiera Cass - bardzo bym chciała poznać historię królowej kiedy to ona była jedną z kandydatek i musiała walczyć o rękę księcia.


3. Ten autor powinien pisać więcej książek
Zdecydowanie Paula Hawking. Jej książki są wciągające, przepełnione tajemnicą i niesamowitymi zwrotami akcji. Na razie ukazały się tylko 2 książki, które pozostawiają po sobie wielki niedosyt.


4. Ten bohater powinien wybrać kogoś innego
Bo dłuższym zastanowieniu najbardziej nie pasuje mi wybór Harrego. Bardziej pasowała by do niego Hermiona - swoim temperamentem oraz inteligencją sądzę, że stworzyli by ciekawą parę.


5. Ta książka powinna mieć inne zakończenie
Zabójczyni - Sarah J. Maas - sądziłam, że zakończenia tych opowiadań będę inne. Niestety, ale się rozczarowałam nimi. Zmieniłabym to i owo, lecz to wymagałoby dłuższego opisu, który prawdopodobnie pojawi się już niedługo w recenzji tej książki.


6. Ta książka powinna być zekranizowana jako film.
Dotyk Juli - sądzę, że nie muszę pisać dlaczego treść tej książki sama mówi za siebie. Na pewno bym obejrzała ten film.


7. Ta książka powinna być zekranizowana jako serial
Błękitnokrwiści - Melissa De La Cruz. Miłość, wampiry, anioły zazdrość... ta książka jest idealna na serial. Oczywiście biorąc pod uwagę, że będzie na podstawie książki i nadal będzie na poziomie. Nie ukrywajmy, zazwyczaj serial słabo wychodzi w porównaniu do książki.

8. Ta książka powinna być napisana z punktu widzenia jednej osoby.
Jedno z trudniejszych pytań... Chyba nie posiadam takiej książki.

9. Ta książka powinna mieć inną okładkę.
Zostań jeśli kochasz - ogólnie rzecz ujmując nie jestem fanką tej książki. Nie pochłonęła mnie ta historia ani trochę, a czekałam na nią dość długo i już miałam taką wielką ochotę na nią, a tu klapa.


10. Ta książka powinna zachować pierwotną okładkę
Bez zastanowienia będzie to seria Dary Anioła i seria Diabelskie Maszyny. Polskie okładki strasznie mnie zraziły, dlatego byłam bardzo szczęśliwa kiedy ukazały się amerykańskie w Empiku :D teraz mamy znowu zupełnie nowe piękne okładki od Cassandry Clare.


11. Ta seria powinna skończyć się po jednym tomie.
Akademia Dobra i Zła - Soman Chainani.
Jak dla mnie byłaby to idealna powieść jednotomowa. Fajna fabuła i niepotrzebne przedłużenie tej historii zaczęło mnie męczyć. 

Komentarze

Popularne posty