46. Recenzja~ Żniwiarz: Trzynasty księżyc - Paulina Hendel

Tytuł: Trzynasty księżyc
Autor: Paulina Hendel
Tom: 3
Ilość stron: 447
Wydawnictwo: Czwarta strona

Ocena: 6-10

Po dość długim oczekiwaniu w końcu doczekałam się trzeciego tomu cudownej serii autorstwa Pauliny Hendel. Nie widziałam do końca czego mogę się spodziewać, ponieważ drugi tom zakończył się z wielkim przytupem.


Dalej zostajemy przy losach naszej głównej bohaterki Magdy, która za wszelką cenę będzie chciała pokonać Pierwszego i dokonać na nim zemsty, tak samo jak jej towarzysze. Jednakże na jej drodze pojawia się zupełnie nowa postać, bardziej niebezpieczna od samego Pierwszego. Nieumarli wracają do życia i nikt nie może czuć się bezpieczny, nawet Żniwiarz. Jeśli nie wierzycie w słowiańskie demony, to może czas zacząć.


Cudowna kontynuacja serii na którą bardzo długo czekałam. Moja przygoda z tą autorką zaczęła się przez przypadek. Nikt nie mógł przewidzieć, że dostanę od chłopaka pierwszy tom Żniwiarza. W tamtym momencie nie widziałam o tej książce praktycznie niczego. Pamiętam jak ta powieść wciągnęła mnie od pierwszych stron jak bardzo pokochałam ten świat. Czytając już trzeci tom uświadomiłam sobie jak szybko to przeminęło. Jeśli chodzi o kontynuację, to utrzymała swój poziom, choć momentami coś zaczęło psuć. Mimo tego naprawdę opłaca się sięgnąć po tę książkę.


Podsumowując - bardzo, ale to bardzo polecam Wam całą serię Żniwiarza od Pauliny Hendel. Najlepiej przedstawiony świat słowiańskich demonów z jakim się spotkałam.







Komentarze

  1. Zastanawiałam się, czy jej nie przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To jedna z części, która najbardziej mi się podobała. Świetnie bawiłam się czytając dyskusje Pierwszego i Magdy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty