47. Recenzja~ Więcej niż pocałunek - Helen Hoang

Tytuł: Więcej niż pocałunek
Autor: Helen Hoang
Tom: 1
Ilość stron: 467
Wydawnictwo: Muza
Ocena: 10/10



Poprosiłam wydawnictwo o tę książkę z czystej ciekawości, ponieważ chciałam się przekonać czy taka tematyka będzie odpowiednia dla mnie. Teraz wiem, że książka tak bardzo mnie zauroczyła, że na długo o niej nie zapomnę.



Tak jak wspominałam przy fragmencie powieści, który również miałam okazję przeczytać - jest to historia trzydziestoletniej Stelli, której świat jest dokładnie poukładany i działa on na prawach logiki, przez co ma bardzo duże problemy w kontaktach z mężczyznami. Praca wydaje jej się o wiele łatwiejsza od zamienienia kilku słów z płcią przeciwną. Jakakolwiek bliskość budzi w niej niechęć i strach. Bardzo chce zmienić swoje życie, dlatego idzie za radą kolegi z pracy i postanawia trochę poćwiczyć przed prawdziwym przyszłym związkiem. Wynajmuje przystojnego chłopaka, który przeżył wiele złego w swoim życiu. Podchodzi on do lekcji bardzo poważnie.  Posiadają plan, który krok po kroku realizują. Niestety ich biznesowy układ szybko nabiera innych barw. Jednak czy choroba z którą zmaga się Stella nie będzie przeszkodą w ich związku?





Pierwszy raz spotkałam się z taką chorobą. Nigdy wcześniej nie słyszałam o zespole Aspergera, a jest to coraz poważniejszy problem na świecie. Został on świetnie przedstawiony w książce, więc mamy okazję zobaczyć na czym to polega i jak trudno z tym żyć. Nie jest jednak to niemożliwe, a Stella jest najlepszym tego przykładem. Jest to naprawdę świetna książka z genialną fabułą i zabawnymi wątkami, a w to wszystko wpleciona została piękna historia romantyczna. Słowa, które świetnie opisują tą książkę: "Wyjątkowa. Seksowna. Zabawna powieść".



Jak najbardziej polecam wam tę powieść, jest naprawdę warta przeczytania i polecenia. Zauroczy was od pierwszych stron.



Helen Hoang - w 2016 roku zdiagnozowano u niej zespół Aspergera, co zainspirowało ją do napisania tej książki.

Komentarze

Popularne posty