MID YEAR FREAK OUT BOOK TAG 2019

Nadszedł czas na podsumowanie pierwszych sześciu miesięcy 2019 roku. Jestem przekonana, że teraz czytam o wiele więcej i szybciej niż rok temu. Bardzo się z tego cieszę, ponieważ dość ciężko nad tym pracowałam. Starałam się zawsze znaleźć czas na przeczytanie kilku stron dziennie, dlatego serdecznie zapraszam na moje małe podsumowanie.
1. Najlepsza książka tego półrocza U mnie zdecydowanie jest to "365 dni" Blanki Lipińskiej, ponieważ ta książka porwała mnie od pierwszych stron i w końcu odczułam ogromny niedosyt, że musiałam od razu sięgnąć po drugi tom.
2. Najlepsza kontynuacja serii W tym półroczu przeczytałam nawet sporo dobrych kontynuacji, dlatego dość trudno było mi wybrać tylko jedną, ale po dłuższym namyśle zdecydowałam się na "Idealnego Mężczyznę" autorstwa Kristen Ashley. Świetna książka od wydawnictwa Akurat, którą miałam przyjemność zrecenzować. Więcej dowiecie się z posta!
3. Nowość za którą chcesz się zabrać Tak jak pewnie wszyscy wiedzą, najbardziej czekałam na premierę "Królowej Mroku" i "Powietrza" od Cassandry Clare. Jest to trzeci tom serii Mroczne Intrygi opowiadającej o losach Emmy, która jest Nocną Łowczynią. Recenzję poprzednich tomów znajdują się na blogu.
4. Wyczekiwana premiera na drugie półrocze Szczerze to na ten moment nie oczekuję na nic. 5. Największe rozczarowanie tego półrocza Zdecydowanie jest to książka "Dzisiaj należy do mnie" od Agnieszki Dydycz. Oczekiwałam zupełnie czegoś innego, myślałam, że będzie to coś nowego i świeżego. Przez całą książkę nie potrafiłam się wciągnąć w fabułę, przez co strasznie dłużyło mi się czytanie jej.
6. Największa niespodzianka tego półrocza Nie spodziewałam się, że "Śmiały podryw" Scarlett Cole okaże się tak świetną książką. Jest zabawna, romantyczna i zdecydowanie zaskakująca i mogę śmiało wam ją polecić.
7. Nowy ulubiony autor Dość nieznana i niedoceniana autorka Kristen Ashley dołączyła do grupy autorów, których książki naprawdę uwielbiam czytać i na które czekam z niecierpliwością. Choć jestem tylko po dwóch książkach tej autorki to po prostu urzekła mnie pod każdym względem. Sposób pisania, przekazywania ciężkich tematów oraz cudowne sceny, które pozostaną w mojej pamięci na długo sprawiły, że pokochałam tę autorkę.
8. Nowy crush książkowy Nie jest nowy, lecz z książki, którą czytałam w tym półroczu, więc uznajmy, że zostanie to zaliczone. Jest to Jace z Darów Anioła oraz ktoś nowy - Massimo z 365 dni.

9. Nowy ulubiony bohater Jest to wspaniała trzydziestoletnia kobieta, która w swoim życiu przeszła już bardzo wiele. Zmaga się z ciężką chorobą, a za razem udowadnia, że da się z nią normalnie żyć i że może pozostać niewykrywalna. Taką bohaterką jest Stella z "Więcej niż pocałunek" Helen Hoang.
10. Książka, która doprowadziła cię do łez Choć może łzy się nie polały to smutno mi było czytając "Ten dzień" od Blanki Lipińskiej, ponieważ oczekiwałam na tę pozycję dobre dwa tygodnie, a zakończenie w ogóle mnie nie usatysfakcjonowało.
11. Książka, która cię rozśmieszyła Nie było takiej książki. 12. Ulubiona adaptacja książki Mimo, że książkę oceniłam dość słabo, to film po prostu uwielbiam. Jest to "Nowe oblicze Greya". Jakim cudem film okazał się lepszy od książki? Sama tego nie wiem, ale tak właśnie jest. Moim zdaniem lepiej obejrzeć ekranizację.
13. Najładniejsza okładka książki kupionej w tym półroczu "Dzisiaj należy do mnie" - Agnieszka Dydycz. Okładka tej książki jest bardzo minimalistyczna, co dodaje jej uroku i choć sama pozycja jest naprawdę słaba, to okładka skradła moje serce.
14. Książka, którą chcesz skończyć w następnym półroczu Bardzo, ale to bardzo chciałabym przeczytać w końcu "Perłową Damę" od Aleksandry Polak. Książka już długo czeka w kolejce, a z tego co pamiętam to pierwszy tom mnie nie zachwycił.





Komentarze

  1. Nie wierzę, że 365 dni to twoja ulubiona książka tego roku! Ale masz rację w jednym - wciaga strasznie! Ja muszę jeszcze pierwszy i drugi tom przeczytać :D Tylko trochę późno to podsumowanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że późno ale nie sądziłam że będę mieć 2 miesiące przerwy. Jeśli chodzi o "365 dni" to ma swoje wady ale tak bardzo mnie wciągnęła

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty