78. Recenzja ~Gorąca oferta - Charlotte Mils


Tytuł: Gorąca oferta Autor: Charlotte Mils Tom: 1 Ilość stron: 318 Wydawnictwo: Akurat Ocena: 6-10 Dziękuję wydawnictwu za przesłanie mi tej oto książki do recenzji. Nie miałam jeszcze styczności z tą autorką, dlatego miałam dość obiektywne pole widzenia.

Główna bohaterka, Emily, jest młodą dziewczyną, która dopiero co skończyła studia. Odnalazła swoją pierwszą pracę, przez co zaczyna swoje dorosłe życie. Przez zbieg okoliczności poznaje nieco starszego od siebie mężczyznę, którego maniery i zachowanie nie przypadły dziewczynie do gustu. Wizerunek prostackiego celebryty zniechęcił Emily do dalszego poznania Marcusa. Niestety będzie musiała schować swoją dumę i wyjechać razem ze świeżo poznanym mężczyzną na wakacje. Emily, choć jest niezadowolona z obrotu spraw, postanawia pomóc swojemu bratu, jednak jedyną deską ratunku okazuje się Marcus. Nie jest świadoma, że tak niewiele brakuje jej do oddania mu swojego serca. Lecz mroczne tajemnice kiedyś będą musiały wyjść na jaw, a ciemna strona postawi główną bohaterkę w wielkim niebezpieczeństwie.

Chcę zaznaczyć fakt, że przeczytałam w swoim życiu wiele romansów, erotyków czy młodzieżówek. Sami możecie zauważyć ile takich książek pojawia się na moim blogu, dlatego moje oczekiwania są naprawdę wysokie. Ta książka była dla mnie dobra, wręcz poprawna. Myślę, że dla osoby, która dopiero wchodzi w świat czytelniczy, będzie ona czymś zaskakującym, a wręcz fenomenalnym. Niestety dla mnie jest to przeciętna fabuła, która nie była zaskakująca, spotykałam podobną tematykę już w innych powieściach. Czuję, że ta książka nie zapadnie mi za bardzo w pamięci. Choć bawiłam się przy niej dobrze, to jednak nie trafiła na moją listę ulubieńców.  

Jeśli zaczynacie przygodę z taką tematyką, to myślę, że książka się Wam spodoba. Prawdopodobnie sięgnę też po inne książki tej autorki.

Komentarze

  1. Ja tu czuję taką sztampową totalnie fabułę, przy której tylko bym się frustrowała, także podziękuję :). Ale cieszę się, że tobie się podobała :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty