100 książek, które chce przeczytać


Nie przedłużając w końcu postanowiłam napisać listę książek które chciałam bym przeczytać w roku 2018. Jeśli mam być szczera to wątpię żeby mi się to udało ale zawsze pisałam sobie taką listę i niektóre z pozycji czytałam w wolnym czasie.
LISTA:
1. Mroczne umysły - Aleksandra Bracken

2. Nigdy nie gasną - Aleksandra Bracken

3. Po zmierzchu - Aleksandra Bracken

4. Przez ciemność - Aleksandra Bracken

5 Wyspa Potępionych - Melissa De La Cruz

6. Złodziej pioruna - Rick Riordan

7. Morze potworów - Rick Riordan

8. Klątwa Tytana - Rick Riordan

9. Bitwa w Labiryncie - Rick Riordan

10. Ostatni Olimpijczyk - Rick Riordan

11. Ja diablica - Katarzyna Berenika Miszczuk

12. Ja anielica - Katarzyna Berenika Miszczuk

13. Ja potępiona - Katarzyna Berenika Miszczuk
14. Klątwa tygrysa - Colleen Houck

15. Wyzwanie - Colleen Houck

16. Wyprawa - Colleen Houck

17. Przeznaczenie - Colleen Houck

18. Pojedynek - Marie Rutkoski

19. Zdrada - Marie Rutkoski

20. Diabolika - S.J. Kincaid

21. Czerwień rubinu - K. Gier

22. Błękit Szafiru - K. Gier

23. Zieleń Szmaragdu - K. Gier

24. Dotyk Julii - Tahereh Mafi

25. Sekret Julii - Tahereh Mafi

26. Dar Julii - Tahereh Mafi

27.  Dwór cierni i róż - Sarah J. Maas

28. Dwór mgieł i furii - Sarah J. Maas

29. Igrzyska Śmierci - Suzanne Collins

30. W pierścieniu ognia - Suzanne Collins

31. Kosogłos - Suzanne Collins

31. Prawdodziejka - Susan Dennard

32. Łza - Lauren Kate

33. Wodospad - Lauren  Kate

34. Akademia Wampirów - Richelle Mead

35. Klejnot - Amy Ewing

36. Biała róża - Amy Ewing

37. Szeptem - Becca Fitzpatrick

38. Crescendo - Becca Fitzpatrick

39. Cisza - Becca Fitzpatrick

40. Finale - Becca Fitzpatrick

41. Szklany Miecz - Victoria Aveyard

42. Królewska Klatka - Victoria Aveyard

43. Przeklęta Korona - Victoria Aveyard

44.  Dark Elements: Ognisty pocałunek - Jennifer L. Armentrout

45. Arktyczny dotyk - Jennifer L. Armentrout

46. Skaza - Cecelia Ahern

47. Alicja w krainie zombi - Gena Showalter
48. Alicja i lustro zombi - Gena Showalter

49. Alicja królowa zombi - Gena Showalter

50. Alicja i uczta zombi - Gena Showalter

51. Błękitnokrwiści - Melissa De La Cruz

52. Maskarada - Melissa De La Cruz

53. Objawienie - Melissa De La Cruz

54. Dziedzictwo - Melissa De La Cruz

55. Władca Cieni - Cassandra Clare

56. Ponad wszystko - Nicola Yoon

57. Początek Wszystkiego - Robyn Schneider

58. Szklany tron - Sarah J. Maas

59. Korona w mroku - Sarah J. Maas

60. Dziedzictwo Ognia - Sarah J. Maas

61. Królowa Cieni - Sarah J. Maas

62. Imperium Burz - Sarah J. Maas
63. Obsydian - Jennifer L. Armentrout

64. Onyks - Jennifer L. Armentrout

65. Opal - Jennifer L. Armentrout

66. Origin - Jennifer L. Armentrout

67. Opposition - Jennifer L. Armentrout

68. Upadli - Lauren Kate

69. Udręka - Lauren Kate

70. Namiętność - Lauren Kate

71. Zakochani - Lauren Kate

72. Uniesienie - Lauren Kate

73. Przebaczenie - Lauren Kate

74. Tożsamość anioła - L.H Zelman

75. Bezsenność anioła - L.H Zelman

76. Grzechy anioła - L.H Zelman

77. Blask - Aleksandra Adornetto

78. Kroniki Bane'a - Cassandra Clare

79. Córka żywiołu - Leigh Fallon

80. Cień żywiołu - Leigh Fallon

81. Winter - Asia Greenhorn

82. Silver - Asia Greenhorn

83. Syrena - Kiera Cass

84. Moja Lady Jane - Cynthia Hand

85. Dzieci Edenu - Joey Graceffa

86. Zimowe serce - Jones Belinda

87.  Hygge po polsku - Wojnowska Iza

88.  Pasażerka - Aleksandra Bracken

89. Zimowy wiatr na twarzy - Carla Montero

90. Żniwa śmierci: Kosiarze - Shusterman Neal

91. Złe serce - Rayven Leisa

92. Niedoskonali - Jensen Danielle L.

93. Fallen Crest: Akademia - Tijan

94. W pogoni za wielką rybą - Lynch David

95. Niewolnik: Jak przebudziłem się do życia - Dilvar Anand

96. Magiczna iskra - Ingemarsson Kajsa

97. Powrót do domu - Stratton Allan

98.  Srebrny łabędź - Jones Amo

99. Worek kości - King Stephen

100. Anioł burz - Trudi Canavan


Komentarze

  1. Część z tych książek też mam w planach, inne przeczytałam i z czystym serduszkiem mogę polecić: serię "Szklany Tron", serię "Szeptem", cokolwiek spod ręki Stephena Kinga xd, trylogię "Igrzyska Śmierci" i "Prawdodziejkę" wraz z kontynuacją ^^
    Za to nie polecam "Winter" i i jej kontynuacji (dlaczego znajdziesz u mnie w recenzji) :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij mi link do twojego bloga bardzo chętnie poczytam ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty