Świąteczny TAG 2017


Do świąt zostało już niewiele czasu dlatego postanowiłam zrobić taki Świąteczny TAG Książkowy. Pytania zaczerpnęłam od WIELKI BUK święta można podzielić na 2 okresy:
1. Kiedy nie ma się w ogóle czasu na nic przez świąteczne porządki, kupowanie prezentów itp. (zwykle tak jest do 24.12.)
2. I kiedy po wigilii ma się go aż za wiele i przeczyta się wszystkie książki na swojej półce.
Święta mają swój klimat i magię. Mam nadzieje że się pochwalicie swoimi prezentami ;)
Ale przejdźmy do Tagu tym razem nominuję:
1. Fikcyjna rodzina, z którą chciałabyś spędzić święta.
Najbardziej chciałam bym spędzić święta w Hogwarcie. Tak na poważnie kto by nie chciał tam spędzić świąt? Piękny i magiczny pałac pełen sekretów i tajemnic. Jak dla mnie idealnie
2. Książkowy gadżet, który chciałabyś otrzymać w prezencie.
Hmmm... W moim wypadku chyba najlepszym wyjściem było by kupienie BOXA. Książka + książkowe gadżety czego pragnąć więcej?
3. Postać fikcyjna, która byłaby idealnym świątecznym elfem? 
Dość trudne pytanie i długo się na nim zastanawiałam ale w końcu wybrałam Magnusa Bane'a. Już sobie go wyobrażam w takim słodki stroju elfa z dodatkiem brokatu. Przecież elfy mają być magicznymi istotami a nikt nie dorówna Magnusowi. 
4. Przyporządkuj świąteczną piosenkę do książki. 
Nie mam swojej ulubionej piosenki. Ale postanowiłam wybrać jedną z wielu które słucha się u mnie w święta i jest to: piosenka "Coraz bliżej święta"  - jeśli chodzi o książkę to nasuwają mi się 2 a mianowicie Rywalki i Diabelskie Maszyny. 

5. Bah humbug. Książka lub postać, którą byłaś rozczarowana i powinna zostać umieszczona na liście niegrzecznych. 
Zdecydowanie Emma z Pani Noc. Dlaczego akurat ona ---> recenzja książki Recenzja Pani Noc 
6. Książka lub postać która powinna zostać umieszczona na liście grzecznych. 
Niestety nie mogę znaleźć takiej książki ani postaci. Hihi wszyscy są niegrzeczni.
7. Czerwień, złoto, zieleń czyli okładka która ma świąteczny klimat. 
I ten smutek kiedy uświadamiasz sobie że nie posiadasz takich książek i jedyne co ci pasuje to cała seria Harrego Pottera. 
8. Książka lub seria którą kochasz tak bardzo że chciałabyś aby każdy znalazł ją pod choinką? 
Oczywiście że Dary Anioła! Książki Cassandry Clare to najlepszy prezent na każdą okazję.


Komentarze

Popularne posty