3 moje ulubione autorki


1. Cassandra Clare
Mam ogramny sentyment do tej pisarki. To właśnie od niej zaczęła się moja historia z książkami. Jestem po prostu zaczarowana świtem który stworzyła. Przeczytałam wszytkie książki tej autorki i czekam na następne. Moją ulubioną seria jednak na zawsze pozostaną Dary Anioła.
2. Gena Showalter
Przeczytałam tylko serię o Alicji i ona w zupełności wystraczyła. Zakochałam się w bohaterach, są tak świetnie wykreowani że niema możliwości żeby ich nie polubić.
3. Kiera Cass
Nie mogło zabraknąć tutaj autorki "Rywalek" które uwielbiam całym sercem  (oprócz Następczyni i Korony). Jeśli czytacie mojego bloga to wiecie że bardzo często do nich nawiązuje. Ogólnie do jej twórczości i do bohaterów.

Komentarze

  1. Co do Geny Showalter, nie czytałam jej serii o Alicji, jednak moje serduszko skradli Władcy Podziemi. Kocham, uwielbiam, będę czytać znowu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam że ma inne książki. Dopiero wczoraj znalazłam Władcy Podziemi więc możliwe że przeczytam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty