Reorganizacja Biblioteczki 2018


Niestety moja biblioteczka mieści się w 2 miejscach u mnie i u mojego chłopaka dlatego postanowiłam podzielić tą reorganizację na 2 części. Więc zaczynajmy!
CZĘŚĆ 1:
(u mnie w domu) 
Tak oto wyglądała moja biblioteczka przed reorganizacją.
Wstyd pokazać...
Zabawę czas zacząć... Będzie się działo! 
Zapraszam na mojego instagrama tam cała akcja się toczyła! 
Na pierwszej półce mam jak zawsze książki które wypożyczyłam, pożyczyłam lub które aktualnie czytam. Posiadam tam również miejsce na tabletu (które się właśnie ładuję). Jest też jedna z moich pierwszych walentynek jakie dostałam od Michała.
Jeśli chodzi o książki to aktualnie czytam: Pojedynek - Marie Rutkoski 
Wypożyczyłam: 
- Czerwień rubinu 
- Papierowe Miasta
- Szklany tron 
Drugą półkę przejęła jedna z moich ulubionych serii czyli Kroniki Białego królika (niestety 1 tom pożyczyłam koleżance). Dalej poukładałam serię Błękitnokrwiści ponieważ mam zamiar ją z kolekcjonować i w całości przeczytać. Następnie jest Akademia Dobra i Zła która jest na sprzedaż za 20 zł
A tutaj posiadam resztę książek które czekają na swoje kontynuację.
Posiadam też całą serię Rywalki które dumnie ozdabiają tą półkę.
CZĘŚĆ
(u mojego chłopaka)
Puste półki czekają na nowe ustawienie książek
Cała seria Harrego Pottera która będzie na tej półce dominować.
Następnie seria Osobliwy dom później 2 grubaski. Postanowiłam ułożyć na pierwszej półce książki z grubą oprawą i tutaj wyróżnia się 2 tom żniwiarza z przepiękna okładką 
Teraz czas na moją półkę z cudeńkami Cassandry Clare.
Które rozpoczynają Dary Anioła.
Później seria Diabelskie Maszyny 
Potem seria Pani Noc (której tutaj nie widać) Władca cieni, Kroniki Bane'a, opowieści z Akademii Nocnych Łowców, Inferno, pięćdziesiąt twarzy Graya, łza i oczywiście przepiękna okładką 1 tomu żniwiarza 

Mam nadzieję że się wam podobało. A oto mały dostatek na koniec 

Komentarze

Popularne posty