#1 UNBOXING na blogu

Nie mogę uwierzyć że tak dużo udało mi się uzbierać wciągu kilku miesięcy.
Zapraszam was na pierwszy unboxing na tym blogu jest on również połączony z  urodzinowym więctrochę się tych książek nazbierało. Unboxing mogliście obejrzeć na moim instagramie!
6 pudełek z różnych księgarni internetowych...
Pomyślałam że najlepszym wyjściem będzie opowiedzenia w kilku zdaniach skąd jest dana przesyłka, ile kosztowała i co mnie w niej zaciekawiło.
Zaczynajmy! 
Na pierwszy ogień idzie paczka z Empika. 
W której znajdują się 2 nowe pozycje czyli: 
- Początek wszystkiego - Robyn Schneloer 
(Podobna bardzo fajna i lekka młodzieżówka za którą mam zamiar za niedługo się zabrać. Za obydwie pozycję zapłaciłam chyba niecałe 30 zł)
- Royal: Królestwo ze szkła - Valentina Fast 
( nie chce za wiele mówić o tej książce ponieważ za niedługo pojawi się jej recenzja. Tak oznacza to że już ja zdążyłam przeczytać. )
Drugą pozycją jest paczka z Nieprzeczytane.pl 
Jak się nie mylę tutaj również były 2 książki. 
Tym razem jest to : 
- Szklany miecz - Victoria Aveyard 
(Byłam zachwycona 1 tomem i postanowiłam kontynuować tą trylogię. Dałam chyba za nią około 25 zł)
- Ciemniejsza strona Greya - E. L. James 
(Dlaczego dopiero teraz kupiłam tą serię? Ponieważ czekałam aż wypuszczą ostatni tom z filmową okładką. Kilka za niecałe 22 zł )
Z księgarni Dobre książki udało mi się upolować : 
- Kolacja w 15 minut 
(Jestem oczarowana opakowaniem które do mnie przyszło po prostu przepiękne. Książkę kupiłam za niecałe 10 zł ) 

Zaczynają się duże paczki! 
2 paczka z księgarni nieprzeczytane.pl 
Tym razem mamy tutaj aż 4 pozycję :
- Terapia sztuką - czyli relaksująca kolorowanka dla dorosłych 
(Co mi się najbardziej spodobało w tej kolorowance? Niepowtarzalne rysunki i cytaty lub myśli na każdej stronie jeśli chcecie zobaczyć jak mi idzie kolorowanie jej to zapraszam na mojego instagrama kamasalvatore333559. Dałam za nią do 10 zł)
-  Korowanka dla mojego chłopaka którą dostał na urodziny (do 5 zł)
- Mroczniej - E. L James  (około 23 zł )
- Domniemanie niewinności : Oskarżyciel - Whitney G. 
(To również była część prezentu i byłam na prawdę zaskoczona ceną bo kosztowała niecałe 18 zł )
5 paczka jest książka z księgarni internetowej tania książka 
Mogęsię wam pochwalić że udało mi się wziąć udział w pogotowiu czytelniczym organizowanym przez ten sklep. 
- Zmierzch powieść ilustrowana - Stephenie Meyer ( niecałe 20 zł )
Ostatnia i największa! I znów księgarnia nieprzeczytane.pl 
Gdzie mamy 5 książek:
- Rywalki : książę i gwardzista - Kiera Cass 
(Moim zdaniem cena jest zdecydowanie za duża jak na taką malutką książkę. Mi udało się ją kupić po 18 zł )
- Grey - E. L James  (tak chce mieć już cała tą serię. Około 23 zł)
- Nowe oblicze Greya - E. L James (około 24 zł )
- Król kier - Aleksandra Polak 
(Nie mogłam oprzeć się tej okładce... 19-20 zł )
-  Wyspa potępionych - Melissa De La Cruz
 (autorka Błękitnokrwistych około 17 zł )
15 nowych pozycji zadomowiło się już na mojej półce. 
Bardzo was proszę napiszcie w komentarzach czy chcecie takie #unboxing.
Zapraszam do obserwacji mojego bloga oraz na mojego instagrama 
Przypominam również o konkursie! 

Komentarze

Popularne posty