3 seriale które muszę dokończyć

W końcu zebrałam się do napisania posta związanego z serialami i postanowiłam również zacząć pisać recenzje obejrzanych już seriali. Jestem świadoma, że będą to bardzo rzadkie recenzje, ponieważ przeważnie wszystkie wybrane przeze mnie seriale mają więcej niż 3-4 sezony. Jakich recenzji możecie się spodziewać? Oto moja lista (Serdecznie zapraszam do napisania waszych typów seriali. Może macie podobny gust jak ja i oglądamy takie same?):



1. Teen Wolf
Swoją historię rozpoczął w 2011 roku kiedy wyszedł pierwszy sezon serialu. Seria doczekała się ogromnej popularności dzięki czemu mogła się dalej rozwijać. Historia kończy się na 6 sezonie który powstał w 2017 roku. Fabuła opiera się na młodym chłopaku, który został ugryziony przez jakąś bestie. Od tamtej chwili zaczynają się dziać z nim dziwne, niewytłumaczalne rzeczy. Dostrzega, że posiada nadprzyrodzone moce. Jest to bardzo, ale to bardzo skrócona fabuła, taką naprawdę długą dostaniecie dopiero podczas recenzji. Jeśli chodzi o gatunek to jest to poniekąd horror, dramat połączony z komedią. Zdecydowanie jednak  przeważaja tutaj wątki dla młodzieży. Jeden odcinek przeważnie trwa ok. 41 min.
Na stronie filmweb oceniany jest na 7,9 więc bardzo wysoko. Ja atualnie jestem na początku 4 sezonu. Postaram się do końca tego roku zakończyć już ten serial i zabrać się za jakiś inny.

2. Pamiętniki wampirów
Pamiętniki zaczęły swoją historię wcześniej niż Teen Wolf. Pierwszy sezon wyszedł już w 2009 roku. Jeśli chodzi o zakończenie to serial składa się aż z 8 sezonów i również jak wcześniejszy skończył się w 2017 roku. Fabuła kręci się wokół dwóch braci, którzy - jak dowiadujemy się już w pierwszym odcinkuw- są wampirami i postanawiają wrócić w swoje rodzinne strony, gdzie poznają młoda dziewczynę - Elenę. Są nią oczarowani, ale najbardziej zaskakuje ich podobieństwo między Eleną a wampirzycą, która ich przemieniła. Serial podchodzi pod gatunki takie jak: horror, fantasy oraz romans. Jeden odcinek trwa około 43 min.
Niestety nie pamiętam na którym sezonie zakończyłam przygodę z trójką głównych bohaterów, dlatego będę musiała zacząć wszystko od nowa. Jeszcze nie myślałam kiedy się za to zabiorę.
3. Shadowhunters

Jest to nowiutki serial rozpoczęty w 2016 roku. Aktualnie czekamy na 3 sezon serialu, który prawdopodobnie będzie ostatnim. Jeśli chodzi o ten serial to jestem z nim na bieżąco i sądzę, że jego recenzja może pojawić się najszybciej. Jeśli chodzi o fabułę - jest ona w jakimś stopniu oparta na książkach Cassandry Clare. Lecz każdy kto miał z nim styczność wie, że są to dwa odległe od siebie światy, a łączą je tylko bohaterowie. Główna bohaterka - Clary, w swoje 18 urodziny wybiera się do klubu, gdzie jest świadkiem tajemniczego morderstwa nadprzyrpdzonej istoty. Nie jest świadoma kim tak na prawdę jest. Jej matka przez całe życie ją okłamywała, aby ją chronić. Życie Clary ma się całkowicie zmienić. Wchodzi  do nowego świata pełnego demonów i aniołów. Serial jest oceniany dość nisko ponieważ ma tylko 6,4.

Komentarze

  1. IT'S ME!

    A SH ma słabe oceny, bo wszyscy rzucają go po 1 sezonie. Ich błąd xD

    - Malusiaa H., która nie potrafi się zalogować na konto xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi miło cie znowu widzieć :D niestety muszę się zgodzić z faktem że serial jest bardzo słaby w porównaniu do książek ale przynajmniej coś się dzieje w tym fandomie i mamy film oraz serial! ;)

      Usuń
  2. Teen Wolf trochę mnie już męczy, utknęłam na tym właśnie ostatnim sezonie i nie potrafię się zmusić, żeby skończyć, chociaż zabawa była przednia i uwielbiam postać Stilesa! Pamiętniki Wampirów miały epickie zakończenie, które uratowało cały serial, bo w którymś momencie zaczął się sypać i miał naprawdę słabe dwa sezony. Shadowhunters też jestem na bieżąco i nie wiem, czego ludzie się czepiają, mi się ten serial podoba i się świetnie bawię :))

    Pozdrawiam cieplutko, też dołączyłam seriale do bloga, ale oglądam je nałogowo :D // kasikowykurz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie musisz kiedyś mi napisać jakie seriale ty oglądasz może coś mi polecisz :D

      Usuń
  3. Nie w moim guście, wolę zupełnie inne kino.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust ale bardzo chętnie poznam twoje ulubione gatunki i seriale :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty