Targi Książki Kraków 2018 - ZAPOWIEDŹ

Kolejny raz wybieram się na Targi Książki w Krakowie, lecz nie będę tam sama. Udało mi się namówić na to również mojego chłopaka z czego niezmiernie się cieszę. Na początku chciałabym podzielić się z Wami informacjami na temat samych Targów Książki. Napiszę Wam mniej więcej to, gdzie będziecie mogli mnie znaleźć. Będzie mi bardzo miło, jeśli napiszecie w komentarzach, czy też się tam wybieracie. Przede wszystkim nie bójcie się do mnie podejść, nie gryzę! Pamiątkę w postaci zdjęcia zawsze jest miło mieć.



22. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie odbędą się 25-28 października 2018 roku. Skutkuje to tym, że czekają nas 4 cudowne dni pełne książek i polowania na autografy. Wszystko będzie dziać się w Międzynarodowym  Centrum Targowo-Kongresowym EXPO w Krakowie przy ul. Galicyjskiej 9.

Wydarzenie rozpoczyna się w godzinach:

25.10 (czwartek) 10:00-17:00

26-27.10 (piątek-sobota) 10:00-19:00

28.10 (niedziela) 10:00-17:00

Jedno z ważniejszych pytań, czyli ile kosztuje bilet?

Bilet normalny*: 10 zł
Bilet ulgowy*: 8 zł (uczniowie, studenci po okazaniu legitymacji!!)
Karnet czterodniowy**: 25 zł

Dodatkowo:
Karta dużej rodziny oraz karta seniora: -50% od ceny biletu

Warto wiedzieć, że parking przy EXPO jest płatny!

Jako ciekawostkę pozwolę sobie dodać, iż gościem honorowym w tym roku jest Szwecja.

A teraz kilka informacji o tym, gdzie i kiedy będę!

Na targi wybieram się 28 października  (niedziela).
Jeszcze dokładnie nie wiem w jakiej kolejności wybiorę się do poniższych miejsc, ale nie martwcie się, wszystkiego będziecie mogli dowiedzieć się na moim instagramie - kamasalvatore333559.

Na pewno odwiedzę następujące stoiska:

Victoria Aveyard sala Lwów BC

Melissa Darwood stoisko D32

Bonito.pl D67

Gandalf.pl C64

Granice.pl C24

Wydawnictwo Jaguar B25

Świat książki C49

Wydawnictwo MAG C49

Media Rodzina D21

Moondrive Shop D4

Nieprzeczytane.pl D26

Wydawnictwo papierowy księżyc D20

Świat książki C49

Tania książka C73

Wydawnictwo Urboros C48

Wydawnictwo kobiece C55

Wydawnictwo otwarte D33

Wymiana książkowa sala Lwów

Do zobaczenia na miejscu! Życzę wszystkim dużo zabawy i przede wszystkim ogromnej ilości książek, tych zakupionych jak i podpisanych przez autorów!
Kolejny raz wybieram się na Targi Książki w Krakowie lecz nie będę sama. Udało mi się namówić na to również mojego chłopaka. Myślałam nad wyglądem tego posta i chyba na sam początek przedstawię wam podstawowe informacje o targach. A na końcu napisze wam mniej więcej gdzie będziecie mogli mnie znaleźć. Będzie mi bardzo miło jak napiszecie w komentarzach czy się wybieracie. Przede wszystkim nie bójcie się podejść ja nie gryzę.



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty