ALBO ALBO BOOK TAG

Witam was serdecznie tym razem przychodzę do was z takim luźnym książkowym tagiem. Moim zdaniem jest on idealny na taką jesienną pogod. Mam nadzieje że trzymacie się lepiej niż ja, mnie niestety złapała juz grypa i leżę w łóżku. Ale wróćmy do Tagu.

1. Wolisz powieści jedno tomowe czy trylogię?
Szczerze moje zdanie jest podzielone ponieważ niekiedy kontynuację serii są na bardzo niskim poziomie przez co całą trylogia traci na tym. Lecz z drugiej strony lepiej możemy się zapoznać z bohaterami co jest ogromnym plusem. Jeśli chodzi o jedno tomowki to mam niekiedy takie dni gdzie marzę o szybkiej i miłej lekturze tak na raz.
2. Wolisz książki napisane przez kobietę czy mężczyzn?
Zdecydowanie jestem za kobietami jeśli mam być szczera to sama nie wiem dlaczego tak jest. Po prostu prawie wszystkie książki jakie mam na półkach są właśnie napisane przez kobiety.
3. Wolisz kupować stacjonarnie czy na stronach internetowych?
Chyba jednak jestem bardziej za stronami możliwe ze chodzi tutaj głównie o czas i o cenę. Większość pozycji tańsza jest przez internet i dużym plusem jest również dostawa prosto do domu dzięki czemu nie musze jeździć do innych miast po jedną książkę. W moim przypadku jest tylko jeden wyjątek od takiego kupowania i są to targi książki które nawiasem mówiąc są w tym miesiącu!
4. Wolisz aby wszystkie książki zostały zekranizowane czy przekształcone w serial?
Myślę że to zależy od książki mam takie serię które nadawały by się na serial a inne były by idealnym filmem. I nie da się wybrać tego czy tego więc jest u mnie remis.
5. Wolisz czytać 5 stron dziennie czy 5 książek tygodniowo?
Wolałabym drugą opcję ponieważ ja na ogół czytam około 50 stron dziennie dlatego moim dużym marzeniem było by przeczytać mniej więcej jedną książkę na dzień.
6. Wolisz być profesjonalny recenzentem czy autorem?
Uważam że nie nadawała bym się na autora gdzie kocham czytać książki to pisanie ich jakoś by mi chyba nie szlo dlatego jak na razie dążę do profesjonalizmu w dziedzinie w której się rozwijam.
7. Wolisz czytać te same książki w kółko czy sięgać po nowe pozycje.
Ja jestem jak najbardziej za nowymi pozycjami lecz to nie oznacza że nie wracam do ulubionych serii. Ale jednak wolę poświęcić czas na czytanie nowych książek, poznawać nowe historię i bohaterów.
8. Wolisz być biliotekarka czy sprzedawcą książek?
Szczerze to sama nie wiem sprzedawca jest zawsze na bieżąco z nowościami ale za to w bibliotece mogłabym polecać wszystkim dobre książki. Myślę że tu i tu bym się widziała.
9. Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury czy wszystko poza tym typem?
Tylko mój typ ponieważ ja jestem bardzo związana z moim typem literatury i ciężko mi się czyta coś co w ogóle mnie nie interesuje np kryminały czy Thierry.
10. Wolisz książki papierowe czy elektroniczne?
Dla mnie nie ma innej odpowiedzi ja czytam tylko książki papierowe. A dlaczego? Ponieważ mogę lepiej wczuć się w ten klimat książki, powachac cudowny zapach nowych pozycji i oczywiście coś musi w końcu stać na tych półkach.
Nominacja : 

Komentarze

  1. Dziękuję za nominację, postaram się odpowiedzieć !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tagi od ciebie dzięki! :) Ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę również będę czekać na odpowiedź

      Usuń
    2. Jeśli zapomnę - tag pojawi się u mnie jutro po 11 :) A jako, że jestem w pracy to pewnie zapomnę :D

      Usuń
    3. http://kasikowykurz.blogspot.com/2019/02/albo-albo-book-tag.html
      Proszę :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty