PODSUMOWANIE MIESIĄCA |STYCZEŃ

W końcu się przemogłam i postanowiłam spróbować podsumować ten miesiąc, jak i te następne. Jednak nie chcę skupiać się tylko na książkach. Myślę, że warto wspomnieć też o innych rzeczach. Spróbuję to podzielić na kategorie, żeby wszystko nie było takie pogmatwane.

ULUBIEŃCY TEGO MIESIĄCA! (NA RÓŻOWO)

1. KSIĄŻKI

W tym miesiącu udało mi się przeczytać sześć książek, co jest dla mnie ogromnym sukcesem, ponieważ zwykle czytam dwie, maksymalnie trzy książki na miesiąc, więc brawo ja!

Przeczytałam:


  • Playboy - Laurelin Paige 
  • Mr. President - Katy Evans 
  • Royal: Zamek z alabastru - Valentina Fast 
  • Show - Vi Keeland
  • Mów szeptem - Agnieszka Olejnik 
  • 365 dni - Blanka Lipińska 


2. SERIALE

Skończyłam Teen Wolf
Zaczęłam The Walking Dead 

3. FILMY

W końcu moje ukochane kino. Uwielbiam spędzać czas w kinie, jest to dla mnie sposób na odpoczynek i odcięcie się od wszelkich problemów. W styczniu byłam na dwóch filmach  (a właściwie to na filmie i bajce)

"Ralf Demolka w Internecie"


Premiera 11 stycznia 2019 roku. Świetna kontynuacja bajki z przed 6 lat. Opowiada dalsze losy Ralfa oraz Wandelopy. Razem przemierzają Internet w poszukiwaniu części, która może uratować grę naszej bohaterki.



"Diablo. Wyścig o wszystko"


Premiera 18 stycznia 2019 roku. Wszyscy mówili mi, że są to "Szybcy i wściekli" w polskim wydaniu. Nic bardziej mylnego. Fakt, że mamy szybkie auta nie oznacza, że jest to polska wersja "Szybkich i wściekłych". Fabuła jest zupełnie inna, opowiada piękną historię o walce z czasem, oddaniu rodzinie oraz prawdziwej pasji.


Komentarze

  1. Ralpha oglądałam i się rozczarowałam mega ;c szacun za skończenie teen wolf, ja wciąż nie mogę się zabrać za ostatni sezon :D W sumie podsumowań miesięcznych nie robię, ale ładnie mi podpowiadają daty zakończenia na goodreads :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty