BOOK UNHAUL - pozbywam się książek

Hej wszystkim Tym razem przychodzę do was z czymś zupełnie nowym. Tego jeszcze nigdy na moim blogu nie robiłam - będzie to przeciwieństwo Book Haulu. Zamiast pokazywać wam nowe książki, które kupiłam, bądź dostałam, zrobię porządki z pozycjami, które już zdecydowanie za długo leżą na mojej półce. Jeśli jakaś książka was zaciekawi, to możecie pisać do mnie na e-mail albo w komentarzu pod spodem. Wszystkie książki są w stanie bardzo dobrym. Ceny wraz z dostawą podam na dole. Zapraszam na pierwszą wyprzedaż książek! (Do ceny należy doliczyć koszt wysyłki. Przy zakupie większej ilości możliwa negocjacja ceny)


 1. Dzisiaj należy do mnie - Agnieszka Dydycz 10 zł 
 2. Wymarzony mężczyzna - Kristen Ashley 10 zł 
 3. Wyspa potępionych - Melissa De La Cruz 10 zł
 4. Zostań, jeśli kochasz - Gayle Torman 10 zł
 5. Pojedynek - Marie Rutkoski 10 zł
 6. Listy zza grobu - Remigiusz Mróz* 10 zł
 7.  Dolores Claiborne - Stephen King* 10 zł
 8. Dziewczyna, która kochała Toma Gordona* 10 zł
 9.  Wielki marsz - Stephen King* 10 zł
 10. Wszyscy mamy tajemnice - Harlan Coben* 10 zł
 11. Należysz do mnie - Karen Rose* 10 zł
 12. Ciało - Tess Gerritsen* 10 zł
* książki oznaczone takim symbolem oznaczają wydanie kieszonkowe

Komentarze

  1. Och, fajna inicjatywa (: Moich by nie starczyło na jeden post :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja musiałam zrobić w końcu miejsce na nowe książki :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty