Reorganizacja biblioteczki |2020

Hej, kochani! Za niedługo stanie się coś bardzo dla mnie ważnego, a mianowicie po raz pierwszy będę się przeprowadzać. Postanowiłam już teraz przewieźć wszystkie książki do Michała i zrobić gruntowną reorganizację. Dużej ilości książek powiedziałam do widzenia i choć miałam o wiele więcej przewidzianego miejsca na książki, to i tak się nie zmieściłam. Problemy każdego książkoholika.
Tak to wyglądało na samym początku...
Zaczęłam od niższej półki, uznałam że będą tam same romanse i erotyki.
Na samym początku mamy:


  • 2 części serii "Jak poderwać drania" Sebastian i Ezekiel 
  • potem dwutomowa seria"Biały dom" od Katy Evans 
  • cudowna Whitney G. z "Domniemaniem Niewinności" oraz "Turbulencją" 

  • Następnie trzy książki od Laurelin Paige "Gliniarz", "Playboy", "Twardziel"
  • Świetna seria "MMA Fighter" od Vi Keeland 
  • Dwutomowa seria "Cole" tej samej autorki 
  • Kolejna seria tym razem "Na scenie" czyli "Show" i "Rytm" 
  • Mamy też nowość z 2020 roku "Kuszącą pomyłkę" 
  • Jak widać góruje tutaj Wydawnictwo Kobiece i następny cykl "New Camelot Trilogy" również należy do nich.

  • Bardzo długa seria "Bracia Slater" którą staram się skomponować 
  • Seria "Fallen Crest" od Tijan 
  • Cudowne "Łzy Tess" które uwielbiam
  • Potem mamy takie książki jak: "Elita", Świąteczne marzenie", "Dzikie pragnienie" i "Mikołaj na zamówienie" 
  • Serię "Glitter and Sparkle"
  • Pierwszy tom "Do wszystkich, chłopców których kochałam"


  • Na ostatniej półce mamy całą serię Harrego Potter oraz wszystkie dodatki 





Komentarze

  1. Ja podczas kwarantanny chyba trzy razy przemeblowywałam biblioteczkę ;) W końcu stanęło na kolorach (znowu) i na ułożonych wielkościowo tych, które nie pasowały do kolorów ;) I w końcu je zliczyłam :D Część moich pokrywa się z tymi, które masz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie napisz mi ile masz książek oraz które są twoimi ulubionymi :D

      Usuń
  2. Twój chłopak ma na imię Michał? Mój tez 😍. Niestety moje książki przy przeprowadzce zostały u mamy, dostały bana na przeprowadzkę (długa historia). Dobrze, ze twoje będę z tobą, ładnie to wyglada 😏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam ci że jesteśmy podobne :D Mam nadzieje że szybko je odzyskasz ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty