Półka wstydu 2020

Hej, skarby Przedstawiam Wam kontynuację mojej półki wstydu z 2018 roku. Zdecydowanie nie jest to dla mnie dość przyjemne, ponieważ wiem, że mam spore zaległości w czytaniu, a nie zawsze potrafię się oprzeć promocjom książkowym. Myślę, że nie tylko ja tak mam. Gdy zakładałam bloga, obiecałam sobie, że nie będę mieć książek, których nie przeczytałam. Tak oto stworzyłam kolejną edycję półki wstydu, lecz z tego co widzę, nie będzie to tylko jedna półka...

Oto moja lista: 

  1. Okrutny książę - Holly Black 
  2. Dzikie pragnienie - Jay Crownover
  3. Elita - Rachel Van Dyken
  4. Świąteczne marzenie - Amanda Prowse
  5. Papierowa księżniczka - Erin Watt
  6. Wróć, jeśli masz odwagę - Estelle Maskame 
  7. Czy wspominałam, że Cię kocham? - Estelle Maskame
  8. Czy wspomniałem, że Cię potrzebuję? - Estelle Maskame
  9. Czy wspomniałam, że za Tobą tęsknię - Estelle Maskame
  10. Mikołaj na zamówienie - Jenika Snow, Jordan Marie 
  11. Dominik - L. A. Casey
  12. Bronagh - L. A. Casey
  13. Alec - L. A.Casey
  14. Keela - L. A. Casey 
  15. Fangirl - Rainbow Rowell
  16. Eleonora i Park - Rainbow Rowell
  17. Dzieci Edenu - Joey Graceffa 
  18. Elity Edenu - Joey Graceffa
  19. Ktoś mnie pokocha 
  20. Podaruj mi miłość 
  21. Królewska Klatka - Victoria Aveyard
  22. Serce gangstera - Anna Wolf
  23. Amerykańska królowa - Sierra Simone 
  24. Amerykański książę- Sierra Simone 
  25. Amerykański król - Sierra Simone 
  26. Córka gliniarza - Kristen Ashley 
  27. Test na miłość - Helen Hoang 
  28. Save me - Mona Kasten
  29. Save you - Mona Kasten 
  30. Inferno - Dan Brown 
  31. Zapisane w wodzie - Paula Hawkins
  32. Odrobina słodyczy - Shari L. Tapscott
  33. Rytm - Vi Keeland
  34. Fallen Crest: Akademia - Tijan
  35. Fallen Crest: Rodzina - Tijan
  36. Fallen Crest: Szkoła - Tijan 
  37. Jak poderwać drania: Ezekiel - Sara Ney
  38. Knox - Eve Jagger
  39. Jackson - Eve Jagger
  40. Mroczniej - E. L. James
  41. Dwór cierni i róż - Sarah J. Maas
  42. Dwór mgieł i furii - Sarah J. Mass
  43. Dwór skrzydeł i zguby - Sarah J. Maas
  44. Harry Potter i więzień Azkabanu - J. K. Rowling
  45. Harry Potter i Czara Ognia - J. K. Rowling
  46. Harry Potter i Zakon Feniksa - J. K. Rowling
  47. Harry Potter i Książę Półkrwi - J. K. Rowling 
  48. Harry Potter i Insygnia Śmierci - J. K. Rowling
  49. Baśnie Barda Beedle'a - J. K. Rowling 
  50. Quidditch przez wieki - J. K. Rowling 
  51. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć - J. K. Rowling
  52. Zbrodnie Grindelwalda - J. K. Rowling 
  53. Mapa dni - Ransom Riggs
  54. Cienie Nocnego Targu - Cassandra Clare
  55. Królowa Mroku i Powietrza - Cassandra Clare
  56. Żniwiarz: Droga Dusz - Paulina Hendel

Komentarze

  1. Jak można nie czytać harrego pottera , a te wszystkie ksiażki napewno kiedyś przeczytasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie ze względu na film nie sięgnęłam po te książki lecz od tamtego roku staram się to zmienić i pomału udaje mi się to zmienić ;)

      Usuń
  2. Ciekawe propozycje, niestety znam tylko serie o Harrym Potterze :D Takze to moglaby byc rowniez moja polka wstydu... Powodzenia na kwarantannie! Pozdrawiam :)
    http://rymowanemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;) będę czekać na twoją półkę wstydu :D

      Usuń
  3. Ciekawe propozycje. HP kocham i to moja najukochańsza trylogia z lat młodzieńczych. Co do reszty to niektóre mam w planach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę nadrobić Harrego Pottera lecz obawiam się że mogę się trochę rozczarować. Po pierwszych 2 tomach które oceniłam dość nisko nie jestem gotowa na kolejne

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty