BOOK HAUL #4 - Niesamowita jesienna niespodzianka


Hej, kochani. Book haule i unboxingi są nieodłączną częścią tego bloga, jak i mnie, dlatego bardzo się cieszę, że mogę Wam pokazać moje kolejne nowe cudeńka. Liczę, że znajdę spośród nich jakieś perełki, o których będę mogła Wam później trochę poopowiadać. A teraz nie przedłużając, zapraszam Was na Book Haul. 
  1. Vincent - Sarah Brianne 

  2. Trapped - Alicja Skirgajtto 

  3. Pierwsze damy antycznego Rzymu - Annelise Freisenbruch 


  4. Perwersyjna miłość - Laurelin Paige 

  5. Klejnot - Amy Ewing 
  6. Gorące lato 


  7. Miłość z widokiem na morze 


  8. Biała róża - Amy Ewing 

  9. To tylko przyjaciel - Abby Jimenez 


  10. Perwersyjny bogacz - Laurelin Paige 
  11. Mrówańcza - Rusłan Melinkow

  12. Forget me Always - Sara Wolf

  13. Remember me Forever - Sara Wolf

  14. Mój Torin - K. Webster 

  15. Czarny Klucz - Amy Ewing 

  16. Zmysłowy anioł stóż - Kristen Ashley

  17. Emma cz. 1 - Jane Austen 


  18. Emma cz.2 - Jane Austen

Komentarze

  1. Z tych wszystkich czytałam tylko trylogię Amy Ewing i jest to jedno z moich największych rozczarowań ostatniego czasu. Mega pomysł, ale wykonanie... Daj znać, jak przeczytasz, chętnie porównam nasze opinie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne choć mój zapał lekko opadł. Liczę że może będzie podobne do rywalek

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty