Książki z TOP 100 lubimyczytać po które chcę sięgnąć #7

 


Hej, skarby! Dawno nie było mojego ulubionego TOP 100 książek, które chcę przeczytać ze strony lubimyczytać.pl Niestety udało mi się przeczytać niewiele książek z poprzedniej listy, jednak postaram się to nadrobić w najbliższym czasie.

PRZECZYTAŁAM 

56. Zmysłowy anioł stróż - Kristen Ashley 

MOJA LISTA: 

4. Mój szef - Melissa Darwood 


10. To tylko przyjaciel - Abby Jimenez 


24. After - Anna Todd


27. Pamiętaj że byłem - Beata Majewska 


50. Kostandin - Magdalena Winnicka


70. Nie zostawię cię - Anna Wolf


73. After: Już nie wiem kim bez ciebie jestem -Anna Todd


92. Rosyjska księżniczka - Monika Skabara 


98. Od pierwszego wejrzenia - Kristen Ashley 



Komentarze

  1. Ooo już trzecia cześć Rock Chick jest? Kurde, jeszcze drugiej nie ruszyłam :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty