BOOK HAUL #5 - Jesienne zakupy!

 


Hej, kochani Dobrze wiem, że to już drugi Book Haul w tak krótkim czasie, ale nie sądziłam, że przyjdzie do mnie aż tyle książek. Nie ukrywam - sporo zamówiłam z różnych księgarni oraz z OLX, było również dużo premier i wydawnictwo poprosiło mnie o recenzje, dlatego musicie mi wybaczyć kolejny duży stosik książek.

  1. Alyssa i czary - A. G. Howard

  2. Alyssa i obłęd - A. G. Howard

  3. Pragnienie - Ilona Gołębiewska 

  4. Zły król - Holly Black 

  5. Grzeszne święta 

  6. Nasi nobliści - Maria i Przemysław Pilichowie 

  7. Addicted: Podwójna pokusa - Krista i Becca Ritchie 

  8. PS.: I Życzę Ci dużo miłości 

  9. Nas dwoje - Holly Miller 

  10. Ryder - L. A. Casey 

  11. Branna - L. A. Casey 

  12. Kane - L. A. Casey

  13. Aideen - L. A. Casey 

  14. Od pierwszego wejrzenia - Kristen Ashley 

  15. Kostandin - Magdalena Winnicka 

  16. Rosyjska księżniczka - Monika Skabera

     
  17. Złączeni obowiązkiem - Cora Reilly 

  18. Złączeni nienawiścią - Cora Reilly

  19. Złączeni honorem - Cora Reilly 

  20. Książę w wielkim mieście - Emma Chase

  21. Sposób na księcia - Emma Chase 

  22. Królewsko obdarowany - Emma Chase 

  23. Potentat - Katy Evans 

  24. Hard - Eve Jagger 

  25. Dziedzictwo - Melissa De La Cruz 

  26. Damien - L. A. Casey 

  27. Alannah - L. A. Casey 

  28. Jak poderwać drania: Rhett - Sara Ney

     

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty