Podsumowanie Wakacyjnego maratonu czytelniczego |2020

 Hej kochani,

Wiem że data zakończenia tego maratonu minęła już dawno dawno temu. A ja dopiero teraz zorientowałam się ze nie zrobiłam żadnego podsumowania. Dlatego musicie mi to jakoś wybaczyć ponieważ mam ogromną sklerozę i sama nie mogę w to uwierzyć. Ale nie rozdrabiajmy się już nad tym jaki cudem zapomniałam o tym tylko przejdźmy do podsumowania. Jeszcze tylko zaznaczę że przeczytane książki w tym maratonie będą  kolorem niebieskim. 

1. Egzotyczna podróż czyli bohater lub autor który pochodzi z dalekiego zakątka świata (wyłączamy Amerykę Północną)
2. Szybkie orzeźwienie czyli książka która ma poniżej 250 stron
3. Spalone ramiona czyli książka która ma pomarańczową, czerwoną lub różową okładkę
4.Weekendowy Trip czyli bohater lub autor pochodzi z państwa które sąsiaduje z waszym.
5. List w butelce czyli książka która jest literaturą faktu
6. Gorączka letniej nocy czyli książka która kojarzy ci się z wakacjami.

Komentarze

Popularne posty