DISNEY SONGS BOOK TAG

 


Hej, kochani!

Dawno nie było jakiegoś Book Tagu, więc pomyślałam - dlaczego by nie połączyć przyjemnego z pożytecznym? Tak właśnie podczas oglądania bajek Disneya znalazłam ten book tag. Pokochałam piosenki z tych filmów i niejednokrotnie towarzyszyły mi w życiu. 1. Książka, dzięki której inaczej zaczęłaś postrzegać świat

Od tej książki zaczęła się moja przygoda z czytaniem dzięki czemu cały mój świat zmienił się o 180 stopni.
2. Ulubiony czarny charakter



Kocham Jonathana i Toma. To są tak dobrze wykreowane postacie które całkowicie podbiły moje serce. 3. Książka, do której nie chciałaś się przyznać, że ją pokochałaś

Po pierwsze polska autorka a w tamtym czasie nie czytałam polskich książek, po drugie dostałam to jako prezent i wcześniej nawet nie wiedziałam o jej istnieniu.
4. Postać, której nie mogłaś znieść

To nie postać, to cała książka! Więcej znajdziecie w recenzji 5. Książkowy świat, w którym chciałabyś żyć




Jestem bardzo ciekawa czy zgadniecie jakie to światy
6. Książka na lato


Polecam! To jest takie słodkie i wciągające a przede wszystkim lekkie. 7. Jaką postać z książki poślubiłabyś, gdybyś tylko mogła?



Również liczę że zgadniecie o kogo mi chodzi. Piszcie w komentarzach
8. Książka, która zmieniła twoje życie

Wciągnęłam się i pokochałam w 100 % 9. Książka, którą chciałabyś ponownie po raz pierwszy przeczytać



Dwie książki które wiele dla mnie znaczyły i przy których zapierało mi wdech 10. Książka ze swojego rodzaju "monarchią"  





"Rywalki" wiadomo mamy królestwo za to w "Raven" mamy świeży pomysł na przedstawienie monarchii.

11. Książka z piękną, kolorową okładką


Kocham, kocham i jeszcze raz kocham tą okładkę 

Komentarze

  1. Też bym chętnie odwiedziła Dwory autorstwa Maas <3 Fajnie byłoby zobaczyć tamtejsze królestwa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio się bardzo często zastanawiam, do jakiej wymyślonej krainy chciałabym się udać i chyba poszłabym do Stumilowego Lasu :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty