BOOK HAUL #6 - Z Wydawnictwem Muza

 


Hej, kochani

 

Dawno nie było żadnego book haulu, a muszę się Wam pochwalić, że od kilku miesięcy nie kupiłam żadnej nowej książki, co nie zmienia faktu, iż ostatni book haul był na jesień i od tego czasu trochę się tych książek uzbierało. Moim pocieszeniem jest to, że głównie są to książki od wydawnictwa, z którym współpracuję.

  1. Zaginiona księga bieli - Cassandra Clare 

  2. Złączeni pokusą - Cora Reilly 

  3. Zakazany układ - K. N. Haner  



  4. Zabójczy kusiciel - Kristen Ashley 

  5. Porachunki - Magdalena Winnicka

  6. Niegrzeczny idol - Kristen Callihan 

  7. Niegrzeczny menadżer - Kristen Callihan 

  8. Niegrzeczny rockman - Kristen Callihan 

  9. BTS Droga na szczyt 

  10. Błękitnokrwiści - Melissa De La Cruz 

  11. Maskarada - Melissa De La Cruz 

  12. Objawienie - Melissa De La Cruz 

  13. Dziedzictwo - Melissa De La Cruz 

  14. Klucze do repozytorium - Melissa De La Cruz 

  15. Bramy raju - Melissa De La Cruz 

  16. Wilczy pak - Melissa De La Cruz  

  17. Dwór szronu i blasku gwiazd - Sarah J. Maas

  18. Wróć do mnie - Corinne Michaels 

  19. Gorąca oferta - Charlatte Mils 

  20. Nieosiągalny - Ewelina Nawara, Małgorzata Falkowska 

  21. Żądanie miłości - Kristen Ashley 

  22. Underground - Agata Suchocka 

  23. Idealny detektyw - Kristen Ashley 

  24. Ukochany wróg - Kristen Callihan 

  25. Wystarczy chcieć - J. B. Grajda 



Komentarze

  1. Trochu tego jest! Ja sobie uświadomiłam ostatnio, że odkąd mi polecałaś Rock Chick to w ogóle tego nie ruszyłam, poza tym pierwszym tomem i jestem w szoku, ile ich już wyszło!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty