Książki z TOP 100 lubimyczytać po które chcę sięgnąć #8

 

Hej, skarby Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam tworzyć różne listy, TBR czy wyzwania - strasznie mnie to motywuje i zapewnia, że nie zapomnę o jakieś książce. Muszę przyznać, iż mam ogromną sklerozę i przy tak dużej ilości książek często zapominam o niektórych tytułach. Różne wyzwania pozwalają mi sobie o nich przypomnieć, a ta lista jest moim przyszłym planem zakupowym, więc zawsze warto mieć jakąś listę zakupów.

Z poprzedniej edycji przeczytałam: 

50. Kostandin - Magdalena Winnicka

92. Rosyjska księżniczka - Monika Skabara 


98. Od pierwszego wejrzenia - Kristen Ashley 


LUTY 2021: 

2.  Niewidzialne życie Addie LaRue - Victoria Schwab 

7. Słodka pokusa - Cora Reilly 

14. Wróć do mnie - Corinne Michael 

19. Żądanie miłości - Kristen Ashley 

29. To tylko przyjaciel - Abby Jimenez


Komentarze

Popularne posty