WAKACYJNY MARATON DRAMOWY 2022 - PODSUMOWANIE


Hej kochani!

W czerwcu tego roku postanowiłyśmy rzucić sobie dramowe wyzwanie, które polegało na obejrzeniu 6 dram z konkretnej kategorii (posta z maratonem znajdziecie tutaj). W tym poście znajdziecie nasze przemyślenia na temat dram, które udało nam się obejrzeć. Niestety niektóre dramy okazały się być niedostępne z polskimi napisami, więc musiałyśmy sobie je odpuścić. Niemniej jednak zapraszamy do dalszej części posta, aby zobaczyć jak nam poszło!

To My Star
Ocena: 2/5
Obejrzałam kilka odcinków tej dramy i mimo że jest to mega krótka drama, z odcinkami po 15 minut to mnie strasznie nudziła. Nie spodobał mi się też główny aktor grający tytułową "gwiazdę" w dramie, jednak drugi główny bohater, pracujący w restauracji był bardzo fajną postacią. Jednakże miałam odczucie jakoby lepiej byłoby gdyby aktorzy zamienili się miejscem... Bardziej by mi to pasowało.

The Sweet Blood
Ocena: 2/5
Szczerze przyznam, że obejrzałam tylko 1 odcinek, ale już wiedziałam, że to nie dla mnie. Wszystko jest winą faktu, że nie potrafię oglądać i dram i anime, których motywem przewodnim są wampiry... Sama nie wiem czemu, bo seriale oglądam bez problemu, jednak z dramami mam wielki problem. Mimo wszystko, jak na taką krótką dramę zdjęcia były naprawdę fajne, za co przyznaję punkt.


To My Star
Ocena: 3/5


The Sweet Blood
Ocena: 1/5


Princess Silver
Ocena: 5/5
 
Spodziewajcie się w najbliższym czasie ode mnie recenzji tych dram ;) 

Komentarze

Popularne posty