|SERIAL| KSIĄŻĘTA - PODSUMOWANIE SEZONU 1 & 2


Hej kochani!

Jakiś czas temu skończyłam oglądać 2 sezon Young Royals, który wyszedł 1 listopada oraz zrobiłam sobie mały rewatch 1 sezonu, aby dokładnie przypomnieć sobie każdy wątek. Nie jestem w stanie opisać mojej miłości do tego serialu! Drugi sezon obejrzałam w całości w dniu premiery, ponieważ tak zżyłam się z bohaterami, że nie potrafiłam zrobić przerwy w oglądaniu. Jestem po raz kolejny zachwycona tym, jak genialni są Książęta, jak fenomenalna jest fabuła oraz jak naturalny jest ten serial. Przejdźmy więc do podsumowania obu sezonów!

Pamiętajcie, że to, jak i inne podsumowania seriali zawierają spojlery!

Nikita Uggla
Bardzo spodobało mi się to, jak Nikita odgrywa postać Felice. Niezmiennie od pierwszego sezonu jest moją ulubioną aktorką!

Omar Rudberg
Nawet nie wiecie jak wielką trudność sprawia mi wybranie najlepszego aktora! Aktorzy odgrywający główne role są naprawdę świetni, jednak w tym sezonie postanowiłam postawić na Omara. Wydaje mi się, że w niektórych aspektach wyszedł nieco lepiej.

Edvin Ryding
W drugim sezonie moje serce podbił znów Edvin, jednak jak mówię - ciężko mi jest wybrać między Omarem, a Edvinem... Przyłapałam się jednak na częstszym "wzdychaniem" do gry aktorskiej Edvina, dlatego myślę, że najlepszym aktorem w drugim sezonie był dla mnie właśnie on!

Brak.

Samuel Astor
Hm, nie uważam go za jakiegoś okropnego aktora, którego nie da się znieść, ale po prostu w pierwszym sezonie był dla mnie taki nijaki. Zdecydowanie wolę go w drugim sezonie.

Tommy Wättring
Powiem wam szczerze, że nie tylko miałam z nim problem jako z postacią, ale i z aktorem. Wydawał mi się trochę zbyt sztywny... Jego gra aktorska nie przypadła mi w ogólne do gustu.

Simon
Tutaj znów jest mi bardzo ciężko wybrać. Postawiłam na Simona ze względu na jego delikatność, którą miał przez cały sezon, jego poświęcenie i odwagę. Wydaje mi się, że to też kwestia tego, że jego historia była dogłębniej poruszona, niż ta Wilhelma.

Wilhelm
W drugim sezonie postanowiłam wybrać Wille. Przeszedł diametralną zmianę jako postać i widać różnicę między Wilhelmem z pierwszego sezonu, a Wilhelmem z drugiego sezonu. 

August
Jego fałszywość, ciągłe kłamstwa i naciąganie ludzi, żeby tylko zdobyć tabletki na doping było jednym wielkim XD. Rozumiem, że ma problemy, ale no wciągać w to wszystko Simona i jego siostrę? Litości, ten człowiek nie ma ani krzty godności.

Marcus
Myślałam, że robiąc podsumowanie, najgorsza postać się nie zmieni. Miał być to August, a tu proszę. Pojawił się równie, jak nie jeszcze bardziej, denerwujący osobnik. Mam z nim taki problem przez jego toksyczność, wmawianie Simonowi rzeczy, zmuszanie go do bycia z nim w związku, mimo że wiedział, że dalej czuje coś do Wille. Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak go nie znoszę!!!

Simon i Wille
To są największe słodziaki tego serialu, więcej mówić nie trzeba!!!
Sara i Felice
Powiem wam, że gdyby nie to co Sara odwaliła przez swojego ukochanego Augusta, niszcząc tym samym swoją relację z Felice, to ich przyjaźń była naprawdę piękna i bardzo miło mi się oglądało ich interakcje.

TA scena, która wywołała całe zamieszanie przez filmik Augusta

Pocałunek Simona i Wille podczas balu

U mnie zawsze są to pierwsze pocałunki <3

Chyba będą to te Wilmony, ale naprawdę ciężko wybrać...

Gdy Wille i Simon poznali się na imprezie

Również pocałunek Simona i Wille podczas balu!

Gdy Wille wybrał obowiązki, a nie Simona

Pocałunek Wille i Felice
(miałam ochotę rzucić laptopem)


Odcinek 2

Odcinek 6

Komentarze

Popularne posty