|DRAMY| 26. Recenzja ~ Szybki kurs miłości

Hej kochani,

Dzisiaj przychodzę do was z produkcją, która wyszła w tym roku na Netflixie. Zapewne wiele was już dawno obejrzało Szybki kurs miłości albo utknęło w trakcie oglądania tak jak nasza Paulina. Ale nieważne czy jesteście już po, w trakcie, czy dopiero przed seansem, ponieważ wszystkich was zapraszam na recenzję Cash Course in Romance.
Rok produkcji: 2023
Kraj pochodzenia: Korea Południowa
Liczba odcinków: 16
Gatunek: Komedia, romans 
Strona: Netflix
Opis: Kochająca matka musi zmierzyć się z bezwzględnymi realiami prywatnej edukacji, gdy jej córka usiłuje dołączyć do klasy rozchwytywanego nauczyciela matematyki.

Muszę się przyznać, że do obejrzenia dramy zachęciła mnie Paulina przez to, że sama również ją wtedy oglądała. Nie spodziewałam się że uda mi się tak szybko przepłynąć przez nią, na początku miałam sceptyczne nastawienie do tej dramy głównie przez wiek aktorów oraz tematykę, jednak szybko odeszło to w niepamięć.

Recenzje zacznę od obsady dramy i już na samym wstępnie muszę powiedzieć, że niestety w ogóle nie kojarzyłam głównych aktorów. Dlatego przed pisaniem tego posta postanowiłam zaznajomić się z ich filmografią. Aktorkę Jeon Do-yeon wcielającą się w główną bohaterkę mogliśmy zobaczyć np. w filmie Protokół bezpieczeństwa z 2021 roku, czy w serialu The Good Wife z 2016 r. Za to naszego głównego bohatera Jung Kyung-ho mogliśmy ujrzeć w serialu Hospital Playlist z 2020 r. i tutaj muszę wam powiedzieć, że byłam poważnie zaskoczona ilością filmów i seriali w jakich wystąpił. Osobiście poczułam wstyd z faktu, że obejrzałam z nim na razie tylko jedną dramę, ale postaram się to naprawić. Jeśli chodzi o sam aspekt gry aktorskiej to nie mam nic do zarzucenia, wręcz przeciwnie - bardzo mi się ona podobała, zwłaszcza wszystkie wątki romantyczne, które tam wystąpiły. 

Jeśli chodzi o sam pomysł na fabułę to bardzo się ucieszyłam się z głównego wątku szkolnego, gdyż jest to taki mój komfortowy wątek do którego lubię często wracać. W tej dramie mamy również dobrze pokazaną koreańską edukację oraz presję z jaką uczniowie w Korei muszą się mierzyć co jest dość ciężkim tematem, ale na całe szczęście uważam, że w dramie bardzo dobrze do tego podeszli i przedstawili.


Właściwie po dłuższym zastanowieniu się to nie przychodzą mi do głowy żadne minusy tej dramy. Jest duża szansa, że po prostu ich nie zauważyłam co chcąc nie chcąc musicie mi wybaczyć. 

Koniecznie dajcie mi znać co wam się nie podobało w tej dramie! Bardzo chętnie porozmawiam z wami na ten temat. 

Komentarze

Popularne posty