17. Recenzja ~ Zmierzch powieść ilustrowana część 1 - Stephenie Meyer

Tytuł : Zmierzch powieść ilustrowana 
Autor : Stephenie Meyer, Young Kim 
Tom : 1
Ilość stron : -
Wydawnictwo : Publicat 
Ocena : 8-10
Książka, którą chcę wam dzisiaj przedstawić jest czymś innym niż zwykle, ponieważ jest to ukazanie bardzo popularnej serii w formie komiksu. Na pewno kojarzycie sagę "Zmierzch", prawda?
Z wielką przyjemnością przypomniałam sobie piękną historię miłosną Edwarda i Belli. Przeniosła mnie ona w świat, którym byłam niegdyś oczarowana. Szczególnie polecam przeczytać książki Stephanie Meyer jeżeli kiedykolwiek oglądaliście film powstały na ich podstawie. Jestem pewna, że znacie bądź słyszeliście o historii bohaterów sagi dlatego nie będę jej przedstawiać, ale skupię się na recenzji rysunków przedstawionych w jej komiksowym odpowiedniku.
Uroda głównej bohaterki - Belli Swan, jest wręcz powalająca, ale... Nie zmieni to mojego zdania na jej temat. Z początku jej zachowanie było okropnie denerwujące co niestety zniechęca mnie do niej i dlatego znajduje się na mojej liście najbardziej nieznośnych bohaterek. Najlepiej wykreowaną postacią w "Zmierzchu" jest znów Edward Cullen, który oczarował mnie już na samym początku. Mimo wszystko ogromnie rozczarowała mnie postać bohatera w filmie, gdyż w książce jest kompletnie inną osobą, taką, która najbardziej mi odpowiada.
Wielkim atutem książek są przede wszystkim przepiękne okładki, które po złączeniu dają jeden obrazek przedstawiający Bellę i Edwarda trzymających się za ręce. Jest to niezwykle romantyczny wizerunek postaci, który przyciąga uwagę i tylko prosi się o spojrzenie na nie.
Dlatego też polecam to przedstawienie sagi "Zmierzch" choćby dlatego, że jest to coś zadziwiającego, a dzięki rysunkom można przybliżyć sobie oryginalny wygląd postaci.
Lawendowa: Dajcie znać w komentarzach czy czytaliście coś z twórczości tej autorki ;) Z wielką przyjemnością mogę wam również przedstawić Pauline która będzie sprawdzać tekst i poprawiać błędy. Mam nadzieje że nasza współpraca będzie bardzo owocna i przyjemna.
Korekta tekstu: Paulina Jarnot 
Zdjęcie: Autorka bloga 

Komentarze

  1. Brzmi ciekawie. Z chęcią bym zobaczyła jakieś zdjęcia wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki w formie komiksu jeszcze nie czytałam.
    Film pamiętam bardzo mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. To szczerze polecam. Przeczytałam ją w niecałą godzinę

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja koleżanka by oszalała. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakbyś wiedziała co lubię. Świetna książka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty