35. Recenzja ~ Twardziel- Laurelin Paige

Tytuł : Twardziel
Autor : Laurelin Paige
Tom : 1
Ilość stron : 344
Wydawnictwo : Kobiece
Ocena : 4-10

Głównym powodem sięgnięcia po tę książkę było danie trzeciej szansy tej autorce. Niestety bardzo się rozczarowałam, ponieważ to, co dodała w tej książce to śmiechu warta historia, która zamiast zachwycać irytuje.
Z tą autorką miałam już wcześniej doczynienia i gdy po raz pierwszy przeczytałam jej książkę wiedziałam, że nie będę zachwycała się jej twórczością. Swoją przygodę rozpoczęłam od słynnego "Gliniarza", potem spróbowałam jeszcze raz i sięgnęłam po "Playboya" i "Twardziela". Sądzę, że posiadam doświadczenie z jej książkami, choć nieisety raczej wrażenia po przeczytaniu mam negatywne.
Książka opowiada o losach młodej gwiazdy Heather Wainwright, która jest zarozumiałą i snobistyczną diwą. Jest strasznie zapatrzoma w siebie, co już irytuje czytelnika na samym początku. Na szczęście całą dramatyczną sytuacje ratuje pojawienie się  Setha Raffery. Jest bardzo cenionym scenogrfem, przez co dobrze zna życie w Hollywood. Kiedy się poznają bohaterka bierze go za zwykłego stolarza i nie zamiarza utrzymywać z nim kontaktu. Jednak nie jest w stanie się mu oprzeć i o nim zapomnieć. Spontanicznie spędza z nim noc, po czym ma wyrzuty sumienia. Para spotyka się ponownie tym razem już na planie filmowym, gdzie ich relacja zaczyna się pogłębiać. Seth za wszelką cenę chce odkryć drugie oblicze słynnej aktorki. Czuje, że pod tą snobistyczną maską kryje się coś więcej.
To nie jest dobra książka, ona nawet nie jest przeciętna. Mamy tutaj ciekawy pomysł na romans, lecz samo wykonanie już na samym początku było okropne. Główna bohaterka jest wykreowana na księżniczkę, która wszystko musi mieć, a sama nic nie potrafi załatwić. Rozumiem, miała ciężki początek, ale to nie tłumaczy jej zachowania i wywyższania się na każdym kroku. Nawet okładka mnie nie zachwyciła.

Podsumowując uważam, że nie opłaca się kupować tej książki i zdecydowanie jej wam nie polecam, gdyż jest po prostu słaba. Na rynku znajduje się o wiele więcej książek, które są warte przeczytania.

Zdjęcia wykonała Aleksandra Żmuda
Korekta tekstu Paulina Jarnot

Komentarze

  1. Już widzę, że Paige nie jest dla mnie. Nienawidzę tych wszystkich diw w książkach, strasznie mnie drażnią i czytanie tych książek nie sprawia mi żadnej frajdy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi niestety też strasznie się męczyłam z tą książką.

      Usuń
  2. A ja mam wrażenie, że zapominasz, że to książka na zdjęciu powinna być najważniejsza, a nie ty xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam odmienne zdanie :)
      Książka jest tak samo ważna jak autorka recenzji ;)
      Każdy ma swój gust.
      Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty