36. Recenzja ~ Idealny mężczyzna - Kristen Ashley

Tytuł : Idealny mężczyzna
Autor : Kristen Ashley
Tom : 3
Ilość stron : 539
Wydawnictwo : Akurat
Ocena 6-10


Książkę otrzymałam od wydawnictwa z propozycją zrecenzowania jej. Na pierwszy rzut oka spodziewałam się typowego romansu z elementami erotyki. Pomyliłam się. Ta historia porusza wiele ważnych i ciężkich tematów. Mamy tam norkotyki, mafię, prostytucjię oraz przemoc domową. Tak wiele zostało ukazane na 500 stronach książki.
Historia skrytej Mary Hanover i zabójczo przystojnego detektywa Lawsona rozpoczyna się od momentu wprowadzenia się mężczyzny naprzeciwko mieszkania głównej bohaterki. Od czterech lat Mary darzy go pewnym uczuciem, niestety skrywa je bardzo głęboko w sobie, ponieważ jest przekonana, że Mitch nie odwzajemnia jej uczuć. Cała sytuacja zaczyna nabierać dynamiki w momencie kiedy bohaterka zostaje opiekunką dwóch cudownych dzieci, które bardzo dużo przeszły. Niestety Mary dobrze pamięta skąd pochodzi i uważa, że Mitch jest dla niej za dobry. Jednak on nie zamierza łatwo się poddać i ma zamiar zawalczyć o zamkniętą w sobie dziewczynę.
Ta książka posiada na prawdę wiele zalet. Wielkim atutem jest sposób przedstawienia problemów. Autorka poruszyła na raz kilka ważnych tematów łącząc je w jedna wspólna historię. Walka z przeciwnościami losu oraz z przeszłością wcale nie jest łatwa, a główna bohaterka cały czas ma pod górkę. Na szczęście ma na kim polegać. Choć książka nie była dla mnie lekka, to nadal pamiętam zabawne sceny, które wykreowała autorka. Odrobina śmiechu zawsze jest mile widziana. Jeśli chodzi o tekst, to jest on przejrzysty i bardzo szybko się go czyta. Najbardziej jednak spodobała mi się okładka. Jest przedstawiona w ciepłych barwach, co skutkuje tym, że książka emituje ciepłem i radością, przez co mamy nieco mylne pojęcie na jej temat.
Naprawdę mogę polecić Wam tą pozycję, mnie ona oczarowała, choć spodziewałam się na początku zupełnie czegoś innego. Jest to idealny romans na każdą okazję. Zaufajcie mi, nie zawiedziecie się. Cała seria jest skierowana do młodych dorosłych lub młodzieży od 16 roku życia. Uważam jednak, że młodsi czytelnicy mogą nie do końca zrozumieć przedstawionej problematyki.

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu Akurat 
Korekta tekstu : Paulina Jarnot 


Komentarze

  1. Nie moje klimaty, choć dla fanów gatunku napewno ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze wszystko musi się każdemu podobać 😊

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty