39. Recenzja ~ Na scenie: Show - Vi Keeland

Tytuł: Show
Autor: Vi Keeland
Tom: 1
Ilość stron: 332
Wydawnictwo: Kobiece
Ocena: 9-10

Sięgnęłam po tę lekturę, ponieważ autorka bardzo przekonała mnie do swoich książek, są wręcz magnetyczne i nie sposób się od nich oderwać. Właśnie tak było z tą pozycją. Vi Keeland porusza różne tematy i problemy, które idealnie wplatają się w fabułę.



Książka opowiada historię dwójki zupełnie różnych ludzi, którzy spotykają się przez czysty przypadek.

Kate jest młodą, piękną kobietą, która podpisała kontrakt na udział w show. Ma rywalizować z innymi kobietami o względy pewnego mężczyzny oraz zagwarantować rozrywkę publiczności.  Kate bardzo zależy na wygraniu programu i zdobyciu nagrody, dlatego zobowiązała się przestrzegać wszystkich zasad. Wszystko było proste, dopóki na jej drodze nie stanął Cooper - facet idealny, który pobudził do życia ciało i serce Kate. Niesety ich znajomość nie jest możliwa, gdyż jest związana kontraktem z jego bratem. Bohaterka stąpa po bardzo kruchym lodzie i każdy najmniejszy błąd będzie oznaczał utratę szasy na zwycięstwo.


Cała fabuła tworzy przepiękną, wciągającą historię od której naprawdę trudno się oderwać. Napięcie, które towarzyszy nam przez całą książkę jest niemalże uzależniające. Bardzo ważną rolę w całej powieści odegra brat Coopera, więc od razu mówię - nie lekceważcie go! Książkę pochłoniecie nawet w ciągu jednego dnia, ponieważ bardzo szybko się ją czyta.



Podsumowując, jeśli szukacie lekkiej historii na jeden dzień z fajną fabułą, ciekawymi bohaterami oraz niespodziewanymi zwrotami akcji to jest to definitywnie książka dla was!

Komentarze

  1. Po Rywalkach myślę, że mogłaby mi się spodobać :)) A że na Keeland się czaję od dawna... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie sięgnij po jej książki na prawdę warto! 😊😊😊 Polecam zacząć od Bossman.

      Usuń
  2. Przeczytałam Na scenie: Show (tom 1) i Rytm (tom2) - Vi Keeland. Łączy je postać Flynna Beckhama - gwiazdy rocka. W pierwszej części jest postacią raczej drugoplanową, w drugiej - jednym z głównych bohaterów. W obu częściach próbuje zdobyć dziewczynę. Reality show, gitara, rock, koncerty, miłosne rozterki... Szybko się czyta. Lektura lekka i przyjemna. Co mnie skłoniło do przeczytania? - podjęte wyzwanie przeczytania 100 książek w 2019 roku z tego bloga ;-) Dotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo mi miło 😊😊😊 za drugi tom będę się dopiero brać ale jestem pozytywnie nastawiona ponieważ Vi Keeland jeszcze nigdy mnie nie zawiodła. Pozdrawiam cieplutko i mam nadzieje że zagościsz na moim blogu

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty