5 NAJGORSZYCH KSIĄŻEK ROKU 2019

Moi drodzy, choć mamy już 2020 rok, to jeszcze musimy powrócić do ubiegłego roku. O wiele łatwiej było mi wybrać najgorsze książki niż te najlepsze. Mam wrażenie, że 2019 był raczej pozytywny pod względem wydanych książek. Powstało naprawdę dużo ciekawych i dobrze napisanych powieści, przez co w niektórych miesiącach mieliśmy ogromny natłok wydawniczy, ale nie przedłużając - oto moje rozczarowania 2019 roku.



5. Harry Potter i Kamień Filozoficzny - J. K. Rowling


Ocena: 4-10

Ilość stron: 321

Głównie zawiodłam się na stylu pisania autorki. Ze względu na to, że oglądałam wcześniej film to znałam fabułę książki, jednak bardzo chciałam zagłębić się w szczegółach jakie miała właśnie dać mi książka. Niestety, czytając ją bardzo się nudziłam, momentami nawet musiałam robić sobie przerwy, bo nie byłam w stanie czytać dalej. Jednak pocieszenie jest takie, że nie zakończyłam tej przygody na pierwszym tomie i mogę jedynie tyle powiedzieć, że kolejny został oceniony wyżej, więc jest jeszcze nadzieja na to, że późniejsze tomy bardziej przypadną mi do gustu.

4. Twardziel - Laurelin Paige


Ocena: 4-10

Ilość stron: 344

Kompletnie nic nie pamiętam z tej książki - ani fabuły ani bohaterów, czy nawet prblematyki. To mówi samo za siebie...

3. Kłamczucha - E. Lackhart


Ocena: 4-10

Ilość stron: 315

Problem tej książki polega na tym, że nie mogłam w ogóle się wczuć w historię, przez co praktycznie nic już z niej nie pamiętam. Wiem tylko tyle, że bohaterka cały czas kłamała, ale samego powodu jej zachowania już niestety nie zapamiętałam.

2. Dzisiaj należy do mnie - Agnieszka Dydycz


Ocena: 4-10

Ilość stron: 475

Podobna sytuacja jak w trzecim punkcie, tylko tutaj zapamiętałam nieco więcej... Problem tej książki jest trochę większy, ponieważ moim zdaniem jest ona nieprzemyślana oraz całkowicie pozbawiona charakteru. Nie mogłam w ogóle przywiązać się do bohaterki, cała akcja tak szybko się toczyła, że w pewnym momencie kompletnie nie wiedziałam co się dzieje.

1. Kochanka księcia - Geneva Lee


Ocena: 3-10

Ilość stron: 494

To jest tak bardzo głupie. Wiem, że powinnam zacząć od bardziej interesujących powodów, dlaczego jest ona najgorsza, ale uwierzcie mi ta książka jest po prostu głupia i choć osobiście czytam dużo książek z gatunku: erotyków, młodzieżówek i romansów, to nie byłam w stanie tego czytać. Zachowanie głównej bohaterki jest irracjonalne. Trudno się później dziwić, że ludzie są uprzedzeni do erotyków po przeczytaniu takiej książki... Z mojego doświadczenia wiem, że w tym gatunku nie chodzi tylko o jedno - zazwyczaj jest interesująca fabuła, problematyka czy dobrze wykreowani bohaterowie, a sam "erotyk" jest tylko dodatkiem do całej powieści. Tutaj jednak nie mamy nic, kompletne zero, cały ich świat i problemy obracają się tylko wokół jednego. Nie radzę zaczynać przygody z tą tematyką od tej książki, jeśli naprawdę jesteście zainteresowani to chętnie polecę wam lepsze książki niż ta.




Komentarze

  1. Mam podobnie - mega pozytywny rok, jeśli chodzi o książki, cięzko wybrać te dobre, a 2020 też zaczął się z przytupem :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty