5 NAJLEPSZYCH KSIĄŻEK ROKU 2019

W tym roku miałam na prawdę duży problem z wyborem najlepszej 5 ponieważ przeczytałam tak wiele cudownych książek wartych zapamiętania i nie mogłam się zdecydować które powinny tutaj się znaleźć. Nie będę opisywać o czym jest dana książka ponieważ znajdziecie to w recenzji więc jak kogoś zainteresuje dany tytuł to umieszczę obok link.

Moja ocena: 9-10 
Ilość stron:  415 
4. MMA Fighter: Przebaczenie - Vi Keeland 
Moja ocena: 9-10
Ilość stron: 380 
Recenzja już w lutym 
3. Hard - Eve Jagger
Moja ocena: 10-10 
Ilość stron: 282
Recenzja na przełomie lutego i marca 
Moja ocena: 10-10
Ilość stron: 467
1. 365 dni - Blanka Lipińska 
Ten Dzień - Blanka Lipińska 
Kolejne 365 dni - Blanka Lipińska 
Moja ocena: 10-10
Ilość stron: 447, 519, 446

Komentarze

  1. Z twoim numerem 1 absolutnie nigdy się nie zgodzę, bo u mnie to jest najgorsza książka roku :D reszty niestety nie znam, ale Vi zrobiła na mnie duże wrażenie (:

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty