PODSUMOWANIE ROKU 2019

Hej wszystkim
Początek tego roku zapowiadał się bardzo obiecująco i jestem z siebie na prawdę zadowolona. Udało mi się zwiększyć liczbę książek. Niestety były również kilku miesięczne przerwy z których mało jestem dumna ale każdy musi kiedyś odpoczywać. Obchodziliśmy 2 lata bloga oraz zaczęłam pisać na wattpadzie własne opowiadanie. Tak się prezentuje ten rok:
 48 przeczytanych książek
19026 przeczytanych stron
24 recenzji książek
KSIĄŻKI PRZECZYTANE W 2019 ROKU 
1. Playboy - Laurelin Paige
 
2. Mr. President - Katy Evans 
3. Royal: Zamek z alabastru - Valentina Fast
4. Show - Vi Keeland 
5. Mów Szeptem - Agnieszka Olejnik 
6. 365 dni - Blanka Lipińska 
7. Twardziel - Laurelin Paige 
8. Tylko twój - Vi Keeland 
9. Ten dzień - Blanka Lipińska 
10. Łzy Tess - Pepper Winters
11. Pięćdziesiąt twarzy Greya - E. L. James 
12. Idealny mężczyzna - Kristen Ashley 
13. Harry Potter i Kamień Filozoficzny - J. K. Rowling
14. Karmelowa Jesień - Aleksandra Tyl 
15. Małżeńska Gra - C. D. Reiss
16. Ciemniejsza Strona Greya - E. L. James
17. Żniwiarz: Trzynasty Księżyc - Paulina Hendel
18. Turbulencja - Whitney G.
19.  Harry Potter i Komnata Tajemnic - J. K. Rowling
20. Więcej niż pocałunek - Helen Hoang
21. Nowe Oblicze Greya - E. L. James 
22. Dary Anioła: Miasto Kości - Cassandra Clare 
23. Dziewczyna z pociągu - Paula Hawkins 
24. Kroniki Bane'a - Cassandra Clare
25. Kłamczucha - E. Lockhart
26. Uniwersum Metro 2033: Korzenie Niebios - Tullio Avoledo
27. Śmiały podryw - Scareltt Cole
28. Dzisiaj należy do mnie - Agnieszka Dydycz 
29. Więcej niż pocałunek - Helen Hoang
30. Wymarzony mężczyzna - Kristen Ashley 
31. Raven: Symetria dusz - J. K. Weil
32. Tylko dla ciebie - Vi Keeland
33. Rywalki: Królowa i Faworytka - Kiera Cass
34. Kolejne 365 dni - Blanka Lipińska
35. Przywódca - Katy Evans
36. Elementals: Głowa Meduzy - Michelle Madow
37. Zdążyć przed Panem Bogiem - Hanna Krall
38. Odrobina blasku - Shari L. Tapscott
39. Osobliwy dom Pani Peregrine: Biblioteka dusz - Ransom Riggs
40. Milion nowych chwil - Katherine Center
41. MMA Fighter: Walka - Vi Keeland
42. MMA Fighter: Szansa - Vi Keeland
43. MMA Fighter: Przebaczenie - Vi Keeland 
44. Perłowa dama - Aleksandra Polak
45. Książę cieni - Aleksandra Polak
46. Hard - Eve Jagger
47. Cash - Eve Jagger
48. Kochanka księcia - Genewa Lee


NOWOROCZNE POSTANOWIENIA NA 2020 ROK

1. Chciałabym osiągnąć 40 tysięcy wyświetleń na blogu.

2. Marzę również o powiększeniu grona obserwujących do 20 osób.

3. Będę chciała nawiązać inne współprace, nie tylko z wydawnictwami. Mam zamiar rozwijać się i dążyć do dalszych sukcesów.

4. Liczę na powiększenie mojej biblioteczki i uzbieranie 200-250 książek

5. Od nowego roku chcę ruszyć z podsumowaniami miesięcy oraz z kontynuacją kalendarza książkowego, który możecie znaleźć na moim instagramie: @lavender_blogger

6. Chcę przeczytać minimum 50 książek w tym roku.

Mam nadzieję, że uda mi się odhaczyć każdy punkt. Trzymajcie kciuki za mnie!

Komentarze

  1. Trzymam kciuki za postanowienia noworoczne. Zeszły rok widzę całkiem udany :D. Przeżyłaś taką dawkę Blanki w ciągu roku? Ja ledwo dałam radę po tym drugim tomie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam bardzo ciekawa zakończenia chodź przyznam że lekko mnie rozczarowało ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty