53. Recenzja~ Raven: Symetria dusz - J. L. Weil

Tytuł: Symetria dusz Autor: J. L. Weil Tom: 3 Ilość stron: 338 Wydawnictwo: Young Ocena: 7-10 Jest to ostatni tom świetnej serii "Raven". Trudno było mi zakończyć tę książkę, ponieważ historia wciągnęła mnie na całego.
Akcja zaczyna się od przekroczenia granicy między światem żywych a umarłych. Wszelka równowaga została zburzona - nadnaturalne bestie i potwory mogą bez problemu atakować, a nawet zabijać niewinnych ludzi. Główna bohaterka musi wziąć się w garść i stanąć na czele armii żniwiarzy. Od tej wojny zależą losy całego świata. W międzyczasie pomiędzy rodami dochodzi do starcia. Odkąd ród czarnych wron stracił dziedzica każdy chce zająć jego miejsce i przejąć władzę. Główna bohaterka musi podjąć decyzję, czy będzie kierować się głosem serca, czy może zgodzi się z starszyzną.
Było to zakończenie godne całej serii. Świetnie rozwinięta fabuła i bohaterowie. Nie ma tu już cieplutkich związków i miłości tylko prawdziwą rywalizację i walkę. Bardzo spodobało mi się rozwinięcie głównej bohaterki. W pierwszych tomach była bardzo niezdarna i mało interesująca, lecz w tej części widać, że bardzo rozwinęła się jako osoba. Wielkim plusem jest również pomysł na stworzenie innych par i nie skupianiu się głównie na Piper i Zanie. Podczas całej akcji odkrywamy głębszy sens przedstawionego świata oraz wszystkich rodów. Mamy szansę dowiedzieć się czegoś więcej o samych zwiastunkach śmierci, co moim zdaniem było bardzo interesujące i wciągające.
Jestem naprawdę oczarowana zakończeniem i trochę żałuję, że to już koniec, ale niestety nic nie trwa wiecznie. Ogromnie polecam Wam całą serię. Jeśli lubicie fantastykę połączoną z romansem to zdecydowanie musicie sięgnąć po tę pozycję!


Komentarze

  1. Wpisałam ją sobie ostatnio na listę do przeczytania. Póki co twoje polecenia były trafne, więc lizę na to, że mnie też oczaruje :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty