12. Recenzja~ Harry Potter i przeklęte dziecko- John Tiffany I Jack Thorne


Tytuł: Harry Potter i przeklęte dziecko 
Autor: John Tiffany i Jack Thorne 
Tom: 1
Ilość stron: 354
Wydawnictwo: Media Rodzina 
Ocena: 5 

W końcu przyszedł ten czas kiedy mogę wypowiedzieć się o tej książce. Uwielbiam Harrego Pottera i jeśli chodzi o próbę jego kontynuacji jestem całkowicie za. Ogólnie jestem zwolennikiem kontynuowania danych serii. Przynajmniej zawsze coś się dzieje i historia nie zostanie zapomniana.  Właściwie to nie jest typowa książka. Cała jest napisana w formie scenariusza. Jak się nie mylę to ma powstać nowa sztuka o Harrym Potterze tylko jest mały problem z aktorami a dokładnie chyba chodziło o Hermione. Ale przejdźmy już do fabuły całego scenariusza. Opowiada o losach młodego pokolenia tak chodzi o dzieci głównych bohaterów Harrego Pottera. Najbliżej możemy poznać Albusa który trafia do domu węża. Jest nielubiany, wyśmiewany... Czytając to miałam wrażenie jakbym widziała cień Severusa w Albusie. Najprawdopodobniej największym zaskoczeniem dla jego rodziny był fakt że najlepszym przyjacielem syna słynnego Harrego Pottera jest Scorpius Malfoy. Albusa wraz z przyjacielem chcą za wszelką cenę uratować życie osobie która nie musiała zginąć z rąk Voldemorta. Postanawiają cofnąć się w czasie dzięki ostatniemu zachowanemu zmieniaczowi czasu. Jednak wszystko się komplikuje i poważnie naruszają historię. Po wielu próbach nie udaje się im uratować Cedrika. Wręcz przeciwnie Scorpius rozpoczyna nową historie gdzie świat jest pod władaniem samego Czarnego Pana. Za wszelką cenę chce naprawić rzeczywistość. Kiedy mu się to udaje spotka jeszcze większy problem na swojej drodze. Razem z Albusem muszą pokonać córkę Voldemorta która chce przerwać przepowiednie. Na szczęście wszystko dobrze się kończy. Świat czarodziejów został uratowany przez Albusa Pottera. Książka nawet pozytywnie mnie zaskoczyła. Nie mogę powiedzieć że wywołała u mnie takie wow. Mam problem w podsumowaniu tej książki po prostu mam mieszane uczucia. Zarazem jestem zadowolona a z drugiej strony mam ogromny niedosyt. Tak mam kaca książkowego i bardzo chętnie przeczytałam bym jakąś dalszą kontynuację. Czy polecam tą książkę? Sądzę że każdy fan książek o Harrym Potterze powinien to przeczytać.

Komentarze

Popularne posty