LUTOWE Zapowiedzi


LUTY -  zapowiedzi książkowe, kinowe oraz serialowe. Posty będą dodawane co miesiąc z nowymi zapowiedziami
Ukażę tutaj premiery filmów, książek lub seriali które najbardziej mnie zaciekawiły ;) ~ Lawendowa Salvatore   

1. Olimp - Simmons Dan
Już od miesięcy toczy się wojna między bogami i ludźmi wspieranymi przez morawce. Ofiarą pada Parys, zabity przez Apolla w pojedynku. Hera podstępem usypia Zeusa, aby nie mógł wpływać na bieg wydarzeń - wojna trojańska musi wrócić na dawne tory.  
Premiera 09.02.2018r. 

2. Szamanka od umarlaków: Demon Luster - Martyna Raduchowska  
Dziewczyna jest szamanką od umarlaków, nie ma wpływu na to, czyj zgon przepowie, ale staje się odpowiedzialna za duszę przyszłego zmarłego. Ma obowiązek ją chronić i zadbać, by bezpiecznie trafiła w zaświaty.
 Premiera 28.02.2018r. 

3. Royal: Królestwo ze szkła - Fast Valentina 
Siedemnastoletnia Tatiana prowadzi spokojne życie w Królestwie Viterry – idealnym państwie z przyszłości, zamkniętym pod szklaną kopułą. Choć marzy o pracy złotnika, ciotka zgłasza ją do eliminacji Wyboru żony dla księcia Viterry. Tatiana trafia do pałacu, gdzie wraz z innymi konkurentkami będzie współzawodniczyć o koronę. Na rywalki czeka jednak czterech aż przystojnych chłopaków i dodatkowa zagadka – który z nich jest księciem? 
Premiera: 15.02.2018r. 

4. The perfect Game: Zmiana - J. Sterling
Jack pojawił się u mnie w nocy, po sześciu miesiącach braku kontaktu. Trzymał dwanaście czerwonych róż. Powiedział, że jest mu przykro, że mnie kocha i chce wszystko naprawić. Cała moja złość o jego planowane małżeństwo i udawaną ciążę z Chrystle, postanowienie, że nie chcę więcej widzieć tego faceta, ulotniły się na sam jego widok. Zapragnęłam zaprosić Jacka z powrotem do swojego życia, ale musiałam wiedzieć jedno – że tym razem zostanie ze mną na zawsze. 
Premiera: 15.02.2018r. 





Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Ojejku pomyliłam miesiąc na grafice już poprawiam

      Usuń
  2. Wkradł Ci się błąd w tytule, zamiast zapowiedzi z lutego masz ze stycznia ;)

    A poza tym to chyba właśnie, dzięki Tobie, znalazłam nowe książki XD Jak do tej pory czekałam tylko na "Plusy i minusy", biografię Eda Sheerana (recka już na moim blogu, gdybyś była ciekawa), dostałam ją i... nie było na co czekać. A teraz zaczynam oczekiwanie na "Szamankę od umarlaków" xd
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie poprawiłam ;) ja aktualnie nie mam kiedy czytać :/ mam strasznie dużo na głowie ale właśnie dlatego zaczęłam oglądać seriale ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty