Walentynkowy BOOK TAG


Ten TAG miał się ukazać 14 lutego lecz niestety walentynki spędziłam leżąc w łóżku z gorączką. Dlatego dodaję go z małym opóźnieniem.

Od razu na starcie przypominam że nie jestem wielką fanką romansów dlatego postanowiłam niektóre pytania pozmieniać.

1. Ulubiona historia  miłosna?
Mogłam bym tutaj dać dużo podstawowych książek które przeważnie daję ale ostatnio obejrzałam "Dumę i uprzedzenie i Zombie" i teraz to jest moja ulubiona historia miłosna. Mam nadzieje że mi wybaczycie fakt że to nie książka.

2.  Największe książkowe ciacho?
Jak na razie próbuję znaleźć nową książkową miłość. W tamtym roku powiedziałam bym że jest to Jace Herondale z Darów Anioła Casssandry Clare. Mam nadzieje że szybko na jakiegoś natrafię.
Chociaż jak tak teraz pomyślę to jestem bardzo za Draco.

3. Ulubiona książkowa para?
Jace i Clary - to idealna walentynkowa para mam do nich ogromny sentyment. Ich miłość nie była łatwa ani banalna a jednak udało im się i było to szczęśliwe zakończenie.

4.  Para która działa Tobie na nerwy?
Zdecydowanie była to Magda i Mateusz z "Żniwiarz: Pusta Noc" Pauliny Hendel. Czułam jakby ich związek był wymuszony. Właściwie moim zdaniem główna bohaterka nie potrzebuję żadnego chłopaka. (jeśli ktoś już przeczytał to sami wiecie że się przejechała na nim)

5.  Ulubiona książka ze szczęśliwym zakończeniem?
I właśnie teraz sobie uświadomiłam że każda książka na półce jest zakończona szczęśliwie ale nie dla wszystkich bohaterów. Ale dajmy całą serie Rywalki - pomińmy fakt że rodzice księcia umierają.

6.  Najpiękniejszy książkowy pocałunek?
Sama jestem zdziwiona ale jest pocałunek w windzie z 50 twarzy Greya. Od razu chciałam bym wam bardzo polecić 3 część filmu która jest już w kinach.

7.  Najlepsza miłosna ekranizacja?
Moje serce podbiła "Piękna i Bestia" z tamtego roku. W roli głównej Emma Watson. Szczerze polecam.

8. Piosenka która kojarzy ci się z miłością
For you- Liam Payne i Rita Ora piosenka z filmu "Nowe oblicze Greya"
https://www.youtube.com/watch?v=RQUuqbzQVsY&list=PLUfQKh4B37ntGYGDAKveBB7XBh9Vr_5eb
9.  Ulubiona czerwona okładka?
Jakby to była jedna...
Żniwiarz: Czerwone słońce

Quidditch przez wielki

Harry Potter: Zakon Feniksa

Elita

10. Jesteś rozważna czy romantyczna?
Zdecydowanie romantyczka ze mnie! Mam nadzieje że walentynki mieliście udane.



Komentarze

Popularne posty